World Endurance Championship - sezon 2024

Zaczęty przez Ecnelis, 22.08.2021, 01:27:36

Poprzedni wątek - Następny wątek

AutoGEN


AutoGEN


AutoGEN


AutoGEN


AutoGEN

#124
Isotta Fraschini kończy współpracę z Duqueine i wycofuje się z pozostałych rund WEC w sezonie 2024. Marka zapowiada dalsze prace nad samochodami wyścigowymi i grupy Hypercar.

https://www.dailysportscar.com/2024/08/21/isotta-to-park-hypercar-programme-with-immediate-effect.html
https://www.dailysportscar.com/2024/08/21/what-does-the-end-of-isottas-hypercar-adventure-mean-for-the-wec-in-2025.html
https://x.com/IFautomobili/status/1826545923339472955

AutoGEN

#125
BoP na COTA. W grupie Hypercar 14 kilogramów ubyło Peugeotowi, 5 kilogramów przybyło Toyocie, najlżejsze przy 1030 kg będzie Lamborghini, najcięższa przy 1065 kg Toyota. Najlepszy stosunek mocy do masy poniżej 250 km/h będzie miało Lamborghini - 686 KM na tonę, najgorszy Toyota - 634 KM na tonę. Powyżej 250 km/h najlepszy Lamborghini - 686 KM na tonę, najgorszy Alpine - 651 KM na tonę.

https://www.fia.com/sites/default/files/wec_2024_d48_hypercar_bop_23082024.pdf
https://www.fia.com/sites/default/files/wec_2024_d47_lmgt3_bop_23082024.pdf

AutoGEN

#126
Trzeciego września sąd apelacyjny FIA rozstrzygnie skargę Ferrari odnośnie wznowienia i rozstrzygnięcia wyścigu 6h Spa-Francorchamps po długiej przerwie pod czerwoną flagą.

https://www.fia.com/news/ica-2024-06-hearing-03-09-2024-ferrari-af-corse-world-endurance-championship

AutoGEN

#127



AutoGEN




AutoGEN