Koenigsegg Regera (2015)

Zaczęty przez Ecnelis, 06.02.2015, 19:20:57

Poprzedni wątek - Następny wątek

Ecnelis

Koenigsegg zapowiada na Genewę drugą premierę: megasamochód Regera.


Ecnelis

#1
Kolejny teaser modelu Regera, którego nazwa po szwedzku oznacza "królować". Koenigsegg zapowiada, że będzie to najbardziej luksusowy model w jego gamie jako alternatywa dla klientów, dla których seria Agera jest zbyt surowa.


Ecnelis

#2
Hybrydowa Regera coraz bliżej, ale że Christian von Koenigsegg nie jest zwolennikiem zwykłych hybryd będzie to "coś innego".



https://instagram.com/p/znv1qBui91
https://instagram.com/p/zo-HhXui3h

Ecnelis

#3
Regera ma dysponować mocą nawet 1500 KM, z czego ponad 700 pochodzić będzie z silników elektrycznych. Do 400 km/h samochód ma rozpędzać się w niecałe 20 sekund. Dzisiaj premiera.


rafal345

#4
Jeżeli ktoś jest zapisany do newslettera Koenigsegga to fajny email dzisiaj przyszedł ;D
https://www.dropbox.com/sh/jbgvoz675ixd6ex/AAAI98WxtWc0xQmsaMPIUX2Ha?dl=0&utm_source=Inside+Koenigsegg&utm_campaign=485f6421ba-Press_Release_Regera_AgeraRS_03_03_2015&utm_medium=email&utm_term=0_a240e9a9b7-485f6421ba-108649509#/

Ogólnie nie jestem na razie do niego przekonany. Samo przdłużenie jest fajnym pomysłem. Głębokie felgi pasują dobrze. Tylny spojler jest genialny. Ale całość mi nie odpowiada - za dużo agresywności, za mało klasy i elegancji, której szczególnie oczekiwałem po najbardziej luksusowym Koenigseggu.
Ja nadal tęsknię za takim wyglądem tych aut:
https://www.speedhunters.com/2011/05/car_spotlight_gt_gt_koenigsegg_cc8s/

Feanor

#5
Oj Veyron jest o niebo bardziej elegancki! Jakiś niespójny jest design tego modelu według mnie. Coś mi tu się gryzie...

Ecnelis

#6
News: Koenigsegg Regera - Pożeracz hybryd.
Prezentacja modelu: Koenigsegg Regera.





Zapraszam do komentowania i dzielenia się wrażeniami.


Brandis

#8
Nadal próbuję sobie wyobrazić jak to wszystko działa i jak genialne jest w swojej prostocie i w jaki sposób udało się to tak małej firmie, która kilkanaście lat temu w ogóle nie istniała. :o Giganci od wielkich hybryd powinni czuć się zawstydzeni! I z każdym spojrzeniem wygląda coraz lepiej. Tylko to wnętrze... jest po prostu zbyt ubogie i zwyczajnie brzydkie.

rafal345

#9
Czy mi się tylko wydaje, czy to wydechopodobne coś to tak naprawdę wyloty powietrza z chłodnic elektrycznych silników albo innych elektrycznych komponentów znajdujących się za dyferencjałem?

Ecnelis

#10
Nie wydaje Ci się: Koenigsegg Regera.

CytatPodczas pracy nad tytanowym układem wydechowym Koenigsegg połączył siły z zakładem Akrapovic. Tu również szwedzka firma wyszła przed szereg. Położonym po środku wylotem ucieka gorące powietrze z baterii i silników, a nie spaliny. Sam wydech rozdzielono na dwie, wąskie końcówki typu "rybi ogon", które były popularne w samochodach sportowych jakieś pół wieku wcześniej. Obie zostały niemal niezauważalnie zintegrowane z dyfuzorem.

https://www.youtube.com/watch?v=sr1jylROsqQ

Feanor

#11
Super sprawa kiedy siedzisz sobie z założycielem firmy produkującej super samochody, w jego najnowszym dziele i tłumaczy ci on osobiście działanie swojego najnowszego dziecka. To musi być niesamowite!

Ecnelis

#12

Piciek94

#13
Wygląd może się podobać albo nie ale trochę przeraża mnie w ogóle cel tego auta. Do tej pory Agera R była oficjalnie drugim najszybszym i najlepiej przyśpieszającym seryjnym autem w historii po Venomie. Ale szefostwo firmy zdecydowało, żeby zrobić jeszcze jeden samochód (który wcale nie konkuruje z ich mniejszym modelem..). Zapewne zaraz pojawi się konkurencja z jeszcze silniejszymi wozami i w ten sposób za 5 lat ktoś przekroczy 2000KM.. później 3000KM. To już nie brzmi normalnie według mnie.

Feanor

#14
Według mnie drogą w przyszłość dla motoryzacji jest skupienie się na wydajności samochodów - tak aby przy relatywnie małych kosztach zapewniały doskonałe osiągi i technologię, dostarczając niezapomnianych wrażeń zza kierownicy.