Coraz częściej zastanawiam się nad wiarygodnością strony. Jeżeli chcecie uchodzić za profesjonalny portal to przed publikacją informacji odróbcie zadanie domowe!
Jestem entuzjastą Ferrari kilkunastu lat. Przez co nienawidzę, gdy o historii tej marki wypowiadają się ignoranci, niezorientowani w temacie. Wytknę wam kilka błędów, bo przeglądając stronę, aż rażą po oczach!
Przedstawiony na zdjęciach, w relacji z Gallerii Ferrari samochód to 166MM, a nie 125 S! Potrafię zrozumieć, poniekąd, że laikowi ciężko odróżnić jeden model od drugiego. Lecz wystarczy wpisać w Googlach wyrażenie ,,Ferrari 125 S", by przekonać się, że ów pojazd jest czerwony. Egzemplarz ze zdjęć ma granatową karoserię! Faktycznie w muzeum znajduje się 125 S, lecz jest on tylko repliką!
Drugą nieprawidłową informacją jest domniemana nazwa czerwonego bolidu. Został on zidentyfikowany przez autora jako 750 Monza, podczas, gdy jest to 375 Plus!
Niebieski egzemplarz, wystawiony w tej samej sali, co poprzednie dwa, to NIE JEST 166 Sport, tylko 166 MM!
Ponadto kilka miesięcy temu portal
AutoGen.pl opublikował w 100% FAŁSZYWĄ informację, jakoby tylko trzy egzemplarze FXX miały zostać wyposażone w pakiet EVO. Panowie, wystarczy wejść na jakąkolwiek stronę, posiadającą relację z FXX Event (przykładowo
www.ferraricorseclienti.com), aby przekonać się, że z całą stanowczością większość FXX-ów otrzymała specyfikację EVO.
Zapewne, to nie ostatni błąd i jeśliby się uprzeć, doszukałbym się kolejnych, dlatego apeluję do redaktorów, by zajęli się sprawą jak fachowcy. W moich oczach ta strona straciła wiele, jestem ciekaw, czy potraficie wystrzec się takich błędów w przyszłości. Radzę również, by nie opierać się wyłącznie na jednym źródle. Należy pamiętać, że Internet odgrywa pierwszorzędną rolę w szerzeniu dezinformacji.