Trwają prace nad wyścigowym SCG 004C, które ma wystartować już w przyszłym roku! Równolegle powstaje 004CS, które będzie się ścigać, a po szybkiej wymianie silnika torowego na drogowy wracać publicznymi drogami do domu.
News: SCG 004C - Niestandardowa odpowiedź (https://autogen.pl/news-4675-scg-004c-niestandardowa-odpowiedz.html).
(https://s5.postimg.cc/ktmeotfsz/renders_5.jpg) (https://postimg.cc/image/ktmeotfsz/) (https://s5.postimg.cc/pfiix6grn/renders_4.jpg) (https://postimg.cc/image/pfiix6grn/) (https://s5.postimg.cc/lvwl7d6c3/renders_3.jpg) (https://postimg.cc/image/lvwl7d6c3/)
(https://s5.postimg.cc/rk2vy8v8z/renders_2.jpg) (https://postimg.cc/image/rk2vy8v8z/) (https://s5.postimg.cc/ps9x3c46b/renders_1.jpg) (https://postimg.cc/image/ps9x3c46b/)
Zapraszamy do komentowania i dzielenia się wrażeniami.
News: SCG 007 LMP1 - Na podbój świata (https://autogen.pl/news-4831-scg-007-lmp1-na-podboj-swiata.html).
(https://i.postimg.cc/686mJNQp/car-02.jpg) (https://postimg.cc/686mJNQp) (https://i.postimg.cc/grR53D5m/car-03.jpg) (https://postimg.cc/grR53D5m) (https://i.postimg.cc/GHx55pdf/car-04.jpg) (https://postimg.cc/GHx55pdf) (https://i.postimg.cc/d7xXjSwt/car-01.jpg) (https://postimg.cc/d7xXjSwt)
(https://i.postimg.cc/wRKGSy1C/car-05.jpg) (https://postimg.cc/wRKGSy1C) (https://i.postimg.cc/gnW7shFR/car-06.jpg) (https://postimg.cc/gnW7shFR) (https://i.postimg.cc/1nVdCc30/car-07.jpg) (https://postimg.cc/1nVdCc30) (https://i.postimg.cc/30gc78pd/car-08.jpg) (https://postimg.cc/30gc78pd)
Zapraszamy do komentowania i dzielenia się wrażeniami.
004C ma wystartować na Nuerburgringu w przyszłym roku.
https://www.youtube.com/watch?v=ouUoJTfsBdA
Scuderia Cameron Glickenhaus zapowiada torowe 004C na grupę GT2 oraz GT3/SPX (homologacja GT3 w okolicach 2021 roku, gdy produkcja osiągnie 300 sztuk), a także torowe 006 klasy GT4. SCG potwierdza również drogowe 007 jako hybrydę z 650 KM na tylnej osi i 150 KM na przedniej.
It now looks like we will be offering our Glickenhaus 004C as a GT2 and as a GT3/SPX. It will be fully GT2/SPX eligible in 2020 and GT3 when we reach 300 004's around 2021. A GT2 to GT3/SPX kit will be available. We will offer full support, spares, etc. We have one Slot available to race alongside our factory GT3/SPX in 2020 at The Ring and hope to show up with one factory and three customer entries. Our GT4 will be a race version of our 006. We are very excited about GT2 as it will be an amature class and will have races all around the world for 50 race weekends a year. Our 004GT2 will also make a great track day car. We will have more information on our 2020/2021 LMP1 007 as soon as rules are finalised and plan to also offer 25 road legal 007LMP1's. They will have 650 RWHP from our ICE and 150 FWHP from our KERS system. Exciting times.
(https://s7d7.turboimg.net/t1/40881079_scg_1.jpg) (https://www.turboimagehost.com/p/40881079/scg_1.jpg.html)
Budowa trwa!
(https://i.postimg.cc/WqhFzPst/car-01.jpg) (https://postimg.cc/WqhFzPst) (https://i.postimg.cc/Q9NWLTPQ/car-03.jpg) (https://postimg.cc/Q9NWLTPQ) (https://i.postimg.cc/McmjrDsZ/car-04.jpg) (https://postimg.cc/McmjrDsZ) (https://i.postimg.cc/7bWJcbNz/car-06.jpg) (https://postimg.cc/7bWJcbNz)
(https://i.postimg.cc/cKSnmjB5/car-09.jpg) (https://postimg.cc/cKSnmjB5) (https://i.postimg.cc/PCZD1hYw/car-10.jpg) (https://postimg.cc/PCZD1hYw) (https://i.postimg.cc/hhj7pVVg/car-12.jpg) (https://postimg.cc/hhj7pVVg) (https://i.postimg.cc/sQnG32dt/car-14.jpg) (https://postimg.cc/sQnG32dt)
Nowe wizualizacje 004C, pierwsza sztuka ma jeździć już 17 lutego:
(https://i.postimg.cc/TpFRQ3MV/004-C-red-1.jpg) (https://postimg.cc/TpFRQ3MV) (https://i.postimg.cc/RWtvYx4j/004-C-red-2.jpg) (https://postimg.cc/RWtvYx4j) (https://i.postimg.cc/qtX4kctw/004-C-red-3.jpg) (https://postimg.cc/qtX4kctw)
(https://i.postimg.cc/94jc5gfz/004-C-red-4.jpg) (https://postimg.cc/94jc5gfz) (https://i.postimg.cc/R6gmtMLn/004-C-red-5.jpg) (https://postimg.cc/R6gmtMLn) (https://i.postimg.cc/8JpDsFMS/004-C-red-6.jpg) (https://postimg.cc/8JpDsFMS)
Pierwsze dźwięki:
https://www.facebook.com/james.glickenhaus/videos/10157779077982348/
https://www.facebook.com/james.glickenhaus/videos/10157779061037348/
https://www.facebook.com/james.glickenhaus/videos/10157779041192348/
https://www.facebook.com/james.glickenhaus/videos/10157779030967348/
004C tuż przed pierwszymi testami.
(https://i.postimg.cc/hh7KrQX8/img003.jpg) (https://postimg.cc/hh7KrQX8) (https://i.postimg.cc/vcFbS8nJ/img004.jpg) (https://postimg.cc/vcFbS8nJ) (https://i.postimg.cc/Yh6Mccfh/img001.jpg) (https://postimg.cc/Yh6Mccfh) (https://i.postimg.cc/VJz1m7D4/img002.jpg) (https://postimg.cc/VJz1m7D4)
Pierwszy onboard z testów 004C (Not full power settings yet. No TC yet. ABS not programmed.):
https://www.facebook.com/james.glickenhaus/videos/10157793841137348/
https://vimeo.com/392222409
News: SCG 004C - Ożywiona materia (https://autogen.pl/news-5189-scg-004c-ozywiona-materia.html).
https://www.youtube.com/watch?v=6W_ODmDxhy4
https://www.youtube.com/watch?v=0h4IcNloXRc
https://www.youtube.com/watch?v=5U2AOogqKqU
Zapraszamy do komentowania i dzielenia się wrażeniami.
https://www.youtube.com/watch?v=LlySVyaWLU4
Dobudowane 004C na kolejnych testach:
(https://i.postimg.cc/dZTznRMS/img001.jpg) (https://postimg.cc/dZTznRMS) (https://i.postimg.cc/MMLCyPLQ/img002.jpg) (https://postimg.cc/MMLCyPLQ) (https://i.postimg.cc/WFtRqL5V/img003.jpg) (https://postimg.cc/WFtRqL5V) (https://i.postimg.cc/JypVh4cK/img004.jpg) (https://postimg.cc/JypVh4cK)
004C w czerwieni. Na razie nie wiadomo kiedy dokładnie auto ruszy do boju: maszyna od początku testowana jest we Włoszech, gdzie sytuacja ze względu na epidemię koronawirusa jest najcięższa w Europie, a pierwsze imprezy, w którym miała wystartować mogą zostać odłożone lub odwołane. 004C miało zadebiutować podczas ADAC Westfalenfahrt na Nordschleife, pierwszej rundy sezonu VLN.
(https://i.postimg.cc/f3gp6vmK/red.jpg) (https://postimg.cc/f3gp6vmK) (https://i.postimg.cc/Vrrp1bFc/red.jpg) (https://postimg.cc/Vrrp1bFc)
004C czeka na debiut: jeśli dobrze pójdzie to lipcu w ramach dwóch rund Nürburgring Endurance Series, kóre mają zostać rozegrane w jeden weekend (11-12 lipca). Co ciekawe SCG zamierza wybrać się z Włoch do Niemiec również z prototypem drogowego 004S. Dwa miesiące później: Nürburgring 24h.
https://www.facebook.com/ScuderiaCameronGlickenhaus/photos/a.872776246084183/3305172866177830/
(https://s7d5.turboimg.net/t1/51660018_1.jpg) (https://www.turboimagehost.com/p/51660018/1.jpg.html)
003C obok 004C:
(https://s7d1.turboimg.net/t1/55537534_003C-004C.jpg) (https://www.turboimagehost.com/p/55537534/003C-004C.jpg.html)
https://www.youtube.com/watch?v=rlv6gGwkwAc
004C gotowe do debiutu w jutrzejszej, piątej rundzie aktualnego sezonu Nürburgring Langstrecken-Serie (dawne VLN). Auto z numerem 54 wystaruje jako jedyne w klasie SP-X.
(https://i.postimg.cc/CB3mxJ2T/VLN-2020-05-1.jpg) (https://postimg.cc/CB3mxJ2T) (https://i.postimg.cc/z3hxcZLJ/VLN-2020-05-2.jpg) (https://postimg.cc/z3hxcZLJ) (https://i.postimg.cc/RJwG6Kr3/VLN-2020-05-3.jpg) (https://postimg.cc/RJwG6Kr3) (https://i.postimg.cc/1fZvxC6D/VLN-2020-05-4.jpg) (https://postimg.cc/1fZvxC6D)
Oficjalny stream: https://livestream.com/accounts/28980582/events/9049795/player
Przez noc trwała odbudowa 004C, które wczoraj ucierpiało w wyniku pożaru spowodowanego przez nowy tłumik. Z pomocą przyszło kilku rywali i samochód będzie gotowy do startu.
CytatWe were too loud. A silencer caused too much back pressure, cracked the exhaust, and caused small fire. Everyone is fine and the driver put it out with a fire extinguisher before it caused serious damage. This is why we race. To test, develop, learn, burn, and come back stronger. This is our 35th race @nuerburgring and our 2nd fire (1 from refueling issue). We kept racing after 1st and won in class. That's why we have onboard fire systems. We have a new less restrictive exhaust to try and we'll race tomorrow. It's all part of the challenge and adventure.
(https://i.postimg.cc/t77P3HKC/car-09.jpg) (https://postimg.cc/t77P3HKC) (https://i.postimg.cc/WdmJNpkS/car-02.jpg) (https://postimg.cc/WdmJNpkS) (https://i.postimg.cc/Xr6C6Bpp/car-03.jpg) (https://postimg.cc/Xr6C6Bpp) (https://i.postimg.cc/svhhL4fk/car-04.jpg) (https://postimg.cc/svhhL4fk)
(https://i.postimg.cc/5jGzpRJ5/car-05.jpg) (https://postimg.cc/5jGzpRJ5) (https://i.postimg.cc/DJ0WPqYY/car-06.jpg) (https://postimg.cc/DJ0WPqYY) (https://i.postimg.cc/qtk6zfcr/car-07.jpg) (https://postimg.cc/qtk6zfcr) (https://i.postimg.cc/f3BtdH59/car-08.jpg) (https://postimg.cc/f3BtdH59)
I po długodystansowym debiucie: miejsce 14 w generalce 24-godzinnego wyścigu na Nuerburgringu.
(https://i.postimg.cc/bDG1WL9Z/img001.jpg) (https://postimg.cc/bDG1WL9Z) (https://i.postimg.cc/d7N85grM/img002.jpg) (https://postimg.cc/d7N85grM) (https://i.postimg.cc/5X35CXt2/img003.jpg) (https://postimg.cc/5X35CXt2) (https://i.postimg.cc/zLGCSqLS/img004.jpg) (https://postimg.cc/zLGCSqLS)
SCG zapowiada, że będzie sprzedawało 004C... dostosowane do startów w serii DTM.
https://www.facebook.com/ScuderiaCameronGlickenhaus/posts/3813156058712839
Kilka ujęć z Nordschleife od Studio-Zero.eu:
(https://i.postimg.cc/fkHpdpmQ/img003.jpg) (https://postimg.cc/fkHpdpmQ) (https://i.postimg.cc/Sn9vwK5m/img004.jpg) (https://postimg.cc/Sn9vwK5m) (https://i.postimg.cc/1nvCpVgr/img005.jpg) (https://postimg.cc/1nvCpVgr) (https://i.postimg.cc/VdphGtK7/img006.jpg) (https://postimg.cc/VdphGtK7)
(https://i.postimg.cc/SJJ5fdf2/img007.jpg) (https://postimg.cc/SJJ5fdf2) (https://i.postimg.cc/R3QbZD48/img009.jpg) (https://postimg.cc/R3QbZD48) (https://i.postimg.cc/hJq5gBWT/img010.jpg) (https://postimg.cc/hJq5gBWT) (https://i.postimg.cc/47f27Q33/img011.jpg) (https://postimg.cc/47f27Q33)
https://vimeo.com/466026364
https://vimeo.com/465997648
https://vimeo.com/540252848
Prace nad drogowym i wyścigowym 004 trwają. Na drogowe auto znalazło się już dziesiątki klientów, a SCG planuje uruchomienie produkcji w Europie, co pozwoli na budowę dodatkowych 100 sztuk 004S rocznie. Trwają również rozmowy z TUV i innymi organizacjami, które pozwolą na pełną homologację 004C w grupie GT3. Na początku czerwca 004C wystartuje w 24h Nurburgring.
https://www.facebook.com/james.glickenhaus/posts/10158993174567348
https://vimeo.com/549642179
https://www.youtube.com/watch?v=Y2_QXBBR6EI
https://www.youtube.com/watch?v=N2Xf4pxKdKc
https://www.youtube.com/watch?v=uC6yrsXubDo
https://www.youtube.com/watch?v=e79w-2kB6pQ
https://www.youtube.com/watch?v=7rXtm_2UU8Q
https://www.youtube.com/watch?v=rti-mEPh_us
https://www.youtube.com/watch?v=ULSDW-FAXLU
https://www.youtube.com/watch?v=4C_bjdYifZo
https://www.youtube.com/watch?v=GJvFpmGqjeE
https://www.youtube.com/watch?v=TIvF4GPjKuA
https://www.youtube.com/watch?v=UYGa89rffUE
https://www.youtube.com/watch?v=z1Mm2z_pP10
https://www.youtube.com/watch?v=0XQRcYVRokE
https://www.youtube.com/watch?v=LcaCY2NWFPw
https://www.youtube.com/watch?v=oZLDxNp5OgM
Homologacja 004C w grupie GT3 coraz bliższa!
https://de.motorsport.com/langstrecke/news/glickenhaus-gt3-homologation-des-scg-004c-nach-24h-nuerburgring-2022-22041703/9979461/
https://www.youtube.com/watch?v=foOT0MI50TA
https://www.youtube.com/watch?v=f-75IjN2wm8
https://www.youtube.com/watch?v=4eLjW2PgZxg
Jeśli ktoś liczył na kibicowanie Glickenhausowi podczas kolejnego 24h Nurburgirng - nic z tego. Pod ośmiu latach z rzędu SCG robi pauzę i skupia się przede wszystkim na programie Le Mans Hypercar.
https://sportscar365.com/other-series/n24/glickenhaus-to-miss-nurburgring-24/
Glickenhaus po wycofaniu się z WEC wraca do prac nad 004C, z którym zamierza ponownie pojawić się w 24h Nurbugrging w klasie SPX oraz w mistrzostwach NLS.
https://www.instagram.com/p/C4LzUYoOUMT/
004C ponownie na Nordschleife: 9 miejsce w NLS1 2024.
https://twitter.com/Glickenhaus
(https://i.postimg.cc/Mcv5W9vX/img01.jpg) (https://postimg.cc/Mcv5W9vX) (https://i.postimg.cc/cK2m6fnh/img02.jpg) (https://postimg.cc/cK2m6fnh) (https://i.postimg.cc/SY77Z5t1/img03.jpg) (https://postimg.cc/SY77Z5t1) (https://i.postimg.cc/1VZrrPMN/img04.jpg) (https://postimg.cc/1VZrrPMN)