Źle chyba się wyraziłem... Chodziło mi o to, że nie ma konkurencji ze strony wielkich firm. Z dużych jest w zasadzie jedna; Acura. Bo ani Loli, ani tym bardziej Zyteka nie można nazwać dużą firmą. Jak sobie porównamy wyniki Acury, Loli, Porsche i Zyteka, to wygląda to w następujący sposób:
Starty:
Acura 70
Lola 106
Porsche 53
Zytek 56
Wygrane w swojej klasie LMP2):
Acura 30
Lola 6
Porsche 24
Zytek 6
Pomijając wygrane; miejsca na podium:
Acura 40
Lola 5
Porsche 21
Zytek 1
Procent wygranych w stosunku do startów:
Acura 42 %
Lola 6 %
Porsche 45 %
Zytek 11 %
Wygląda to całkiem nieźle dla Acury. Ale w 43 wyścigach, w których Porsche spotykało się z Acurą lub Lolą, albo oboma naraz (z tych wyścigów Acura nie pojawiła w 8, a Lola w 2) Acura była lepsza 11 razy, a Lola ledwie 6 razy od niemieckiej marki.
Moim zdaniem brakuje firmy, z którą na prawdę mogłoby konkurować Porsche, dlatego jestem zdania, że ta firma powinna przenieść się do LMP1, gdzie zaczyna się powoli ruch.