KTM dołączy do grupy GT2 z około 600-konnym, ważącym tylko 1000 kilogramów coupe X-Bow. Testy maszyny ruszą w przyszłym miesiącu, a równolegle trwają prace nad ewolucją GTX, której prototyp jeździ od ubiegłego roku.
https://www.ktm.com/en/news/int/ktm-presents-gt2-class-project-for-sro-race-series/
(https://i.postimg.cc/gXys4pXW/01.jpg) (https://postimg.cc/gXys4pXW) (https://i.postimg.cc/2bNT4y5G/02.jpg) (https://postimg.cc/2bNT4y5G)
News: KTM X-Bow GT2 - Uzbrojony po zęby (https://autogen.pl/news-5200-ktm-x-bow-gt2-uzbrojony-po-zeby.html).
Projekt wygląda bardzo ciekawie, ale jak to w końcu jest z tą homologacją i mocnymi ograniczeniami w seriach FIA GT? Już X-Bow GT4 wyglądał jak liberalne podejście do regulaminów, tutaj wygląda jakby z KTMa został co najwyżej kadłub.
https://www.youtube.com/watch?v=PM6fMzF9Qhk