W serwisie TalkMorgan.com pojawiła się dyskretna zapowiedź "nowego" modelu Plus 8, który miałby zadebiutować w przyszłym roku w Genewie. Z zewnątrz model wyglądałby po staremu, ale technicznie bazowałby na Aero 8.
(https://img809.imageshack.us/img809/1549/31190459.th.jpg) (https://img809.imageshack.us/i/31190459.jpg/)
Zapraszam do komentowania i dzielenia się wrażeniami. :)
Wśród nowości na ten rok Morgan przygotwał nową edycję modelu Plus 8. Auto dostępne jest z 4,8-litrowym V8 od BMW o mocy 367 KM i momencie 490 Nm. Do wyboru ręczna skzrynia biegów lub automat. Setka w 4,5 sekundy i maksymalnie 250 km/h.
(https://img27.imageshack.us/img27/7027/x002pz.th.jpg) (https://img27.imageshack.us/i/x002pz.jpg/) (https://img856.imageshack.us/img856/3411/x003.th.jpg) (https://img856.imageshack.us/i/x003.jpg/) (https://img12.imageshack.us/img12/9296/x004b.th.jpg) (https://img12.imageshack.us/i/x004b.jpg/) (https://img195.imageshack.us/img195/9923/x005v.th.jpg) (https://img195.imageshack.us/i/x005v.jpg/)
(https://img833.imageshack.us/img833/5032/x006x.th.jpg) (https://img833.imageshack.us/i/x006x.jpg/) (https://img198.imageshack.us/img198/3910/x007l.th.jpg) (https://img198.imageshack.us/i/x007l.jpg/) (https://img839.imageshack.us/img839/7859/x008.th.jpg) (https://img839.imageshack.us/i/x008.jpg/)
News: Morgan Aero Coupe - W swoim tempie (https://autogen.pl/news-2254-morgan-aero-coupe-w-swoim-tempie.html).
Zapraszam do komentowania i dzielenia się wrażeniami. :)
Test w magazynie "Evo":
(https://img607.imageshack.us/img607/1372/22316272.th.jpg) (https://img607.imageshack.us/i/22316272.jpg/) (https://img27.imageshack.us/img27/8819/24037556.th.jpg) (https://img27.imageshack.us/i/24037556.jpg/) (https://img713.imageshack.us/img713/4976/54229516.th.jpg) (https://img713.imageshack.us/i/54229516.jpg/) (https://img804.imageshack.us/img804/6276/63102249.th.jpg) (https://img804.imageshack.us/i/63102249.jpg/)
https://www.evo.co.uk/carreviews/evocarreviews/278686/driven_2012_morgan_plus_8.html
Cena lekko odstraszająca - 82,5 tysiące funtów, czyli... 415 tysięcy złotych.
Fajnie,że Morgan ciągle bawi się robienie klasycznych roadsterów pamiętających generalnie jeszcze lata 60 ubiegłego wieku.Ciekawe czy dalej używają drewna w budowie podwozia?
Drewna zawsze używali do budowania ramy podtrzymującej nadwozie i chyba czynią to nadal, po 50 latach chyba nagle by się nie rozmyślili...