Porsche ujwaniło specyfikację seryjnej 918:
Silnik: 4,6-litrowe V8 rozkręcające się do 9150 obr/min
Moc: 608 KM przy 8600 obr/min
Moment obrotowy: 530 Nm przy 6600 obr/min
Silnik elektryczny na tylnej osi: 115 kW (156 KM)
Silnik elektryczny na przedniej osi: 95 kW (129 KM)
Maksymalna moc układu: 887 KM
Maksymalny moment obrotowy:
- 1275 Nm (odpowiednik momentu na wale, 7 bieg)
- 1086 Nm (3 bieg)
- ponad 800 Nm (800-5000 obr/min)
Przeniesienie napędu:
- przekładnia PDK o 7 biegach
- napęd na tył (V8)
- silnik elektryczny napędza przednią oś (odłączany po 235 km/h)
- 5 trybów jazdy (E-Power, Hybrid, Sport Hybrid, Race Hybrid z funkcją Hot Lap)
Masa własna: 1640 kilogramów (pakiet Weissach)
Długość/szerokość/wysokość: 4643/1940/1167 mm
Rozstaw osi/kół przód/tył: 2730/1664/1612 mm
Baterie:
- litowo-jonowe o pojemności 6,8 kWh
- ładowanie poprzez Porsche Universal Charger (10A, zwykłe gniazdko 230V): 4 godziny
- ładowanie poprzez Charging Dock: 2 godziny
- ładowanie poprzez Porsche Speed Charging Station: 25 minut
- gwarancja 7 lat (na sam samochód 4 lata)
Osiągi:
- prędkość maksymalna ponad 340 km/h
- prędkość maksymalna w trybie elektrycznym 150 km/h
- przyspieszenie 0-100 km/h w 2,8 s
- przyspieszenie 0-200 km/h w 7,9 s
- przyspieszenie 0-300 km/h w 23,0 s
- średnie zużycie paliwa 3,3 l/100km
- zasięg w trybie elektrycznym około 30 km
News:
Porsche 918 Spyder - Seryjna specyfikacja.
Zapraszam do komentowania i dzielenia się wrażeniami.