AutoGEN.pl Forum

Samochody => Uliczne, seryjne, terenowe => Wątek zaczęty przez: Ecnelis w 16.09.2008, 16:50:17

Tytuł: Chevrolet Volt (2008)
Wiadomość wysłana przez: Ecnelis w 16.09.2008, 16:50:17
Chevtolet w 2010 roku wprowadzi produkcji model Volt, który już w koncepcyjnej formie odznaczał się rewolucyjnym napędem. Dziś potwierdzono, że identyczne rozwiązanie trafiło do wersji seryjnej!

(https://s2d1.turboimagehost.com/t/741936_X08CH_VT001_GF.jpg) (https://www.turboimagehost.com/p/741936/X08CH_VT001_GF.jpg.html) (https://s2d1.turboimagehost.com/t/741937_X08CH_VT002_GF.jpg) (https://www.turboimagehost.com/p/741937/X08CH_VT002_GF.jpg.html) (https://s2d1.turboimagehost.com/t/741938_X11CH_VT001_GF.jpg) (https://www.turboimagehost.com/p/741938/X11CH_VT001_GF.jpg.html) (https://s2d1.turboimagehost.com/t/741939_X11CH_VT002_GF.jpg) (https://www.turboimagehost.com/p/741939/X11CH_VT002_GF.jpg.html)

(https://s2d1.turboimagehost.com/t/741940_X11CH_VT003_GF.jpg) (https://www.turboimagehost.com/p/741940/X11CH_VT003_GF.jpg.html) (https://s2d1.turboimagehost.com/t/741941_X11CH_VT004_GF.jpg) (https://www.turboimagehost.com/p/741941/X11CH_VT004_GF.jpg.html) (https://s2d1.turboimagehost.com/t/741942_X11CH_VT005_GF.jpg) (https://www.turboimagehost.com/p/741942/X11CH_VT005_GF.jpg.html) (https://s2d1.turboimagehost.com/t/741943_X11CH_VT007_GF.jpg) (https://www.turboimagehost.com/p/741943/X11CH_VT007_GF.jpg.html)

(https://s2d1.turboimagehost.com/t/741944_X11CH_VT013_GF.jpg) (https://www.turboimagehost.com/p/741944/X11CH_VT013_GF.jpg.html) (https://s2d1.turboimagehost.com/t/741945_X11CH_VT014_GF.jpg) (https://www.turboimagehost.com/p/741945/X11CH_VT014_GF.jpg.html) (https://s2d1.turboimagehost.com/t/741946_X11CH_VT015_GF.jpg) (https://www.turboimagehost.com/p/741946/X11CH_VT015_GF.jpg.html)

Auto napędzane jest 111-kilowatowym silnikiem elektrycznym (370 Nm, 151 KM), który czerpie energię z litowo-jonowych baterii o pojemności 16 kWh. Gdy baterie zostaną wyczerpane prąd produkuje generator spalający mieszankę E85, który jednocześnie ładuje baterie. Auto można podłączyć do gniazdek 120/240-voltowych. Bez uruchamiania generatora Volt jest w stanie przejechać do 40 mil (64 km), a jego prędkość maksymalna sięga 100 mph (161 km/h). Pojazd tym samym otwiera nową klasę aut: Extended-Range Electric Vehicle, w skrócie E-REV.