News: Porsche 918 Spyder - Bomba uzbrojona (https://autogen.pl/news-1857-porsche-918-spyder-bomba-uzbrojona.html).
(https://img64.imageshack.us/img64/681/42065850.th.jpg) (https://img64.imageshack.us/i/42065850.jpg/) (https://img806.imageshack.us/img806/851/74840530.th.jpg) (https://img806.imageshack.us/i/74840530.jpg/) (https://img849.imageshack.us/img849/383/56735295.th.jpg) (https://img849.imageshack.us/i/56735295.jpg/) (https://img405.imageshack.us/img405/5645/53601968.th.jpg) (https://img405.imageshack.us/i/53601968.jpg/)
Zapraszam do komentowania i dzielenia się wrażeniami. :)
Jeden z trzech obecnie działających mułów testowych podczas jazd na Nardo:
https://www.topgear.com/uk/car-news/top-gear-porsche-918-spyder-first-ride-2012-03-19
https://www.wired.com/autopia/2012/03/porsche-918-spyder-prototype/
(https://img41.imageshack.us/img41/6789/81281605.th.jpg) (https://img41.imageshack.us/i/81281605.jpg/) (https://img821.imageshack.us/img821/8861/56138633.th.jpg) (https://img821.imageshack.us/i/56138633.jpg/) (https://img7.imageshack.us/img7/3077/62329895.th.jpg) (https://img7.imageshack.us/i/62329895.jpg/) (https://img842.imageshack.us/img842/4704/38946498.th.jpg) (https://img842.imageshack.us/i/38946498.jpg/)
(https://img534.imageshack.us/img534/213/56952371.th.jpg) (https://img534.imageshack.us/i/56952371.jpg/) (https://img835.imageshack.us/img835/7364/19576010.th.jpg) (https://img835.imageshack.us/i/19576010.jpg/) (https://img809.imageshack.us/img809/5653/23024581.th.jpg) (https://img809.imageshack.us/i/23024581.jpg/) (https://img4.imageshack.us/img4/5885/49150389.th.jpg) (https://img4.imageshack.us/i/49150389.jpg/)
Po mule testowym czas na pierwsze prototypy we właściwym odzieniu. Hybrydowe 918 Spyder będzie mogło pochwalić się mocą co najmniej 770 KM, adaptacyjną aerodynamiką, adaptacyjnymi, skrętnymi kołami z tyłu i wylotem wydechu tuż nad silnikiem. Produkcja ma ruszyć we wrześniu 2013 roku.
(https://img37.imageshack.us/img37/8841/33072649.th.jpg) (https://img37.imageshack.us/i/33072649.jpg/) (https://img339.imageshack.us/img339/7554/50584478.th.jpg) (https://img339.imageshack.us/i/50584478.jpg/) (https://img37.imageshack.us/img37/3643/17716193.th.jpg) (https://img37.imageshack.us/i/17716193.jpg/)
(https://img28.imageshack.us/img28/6010/61930802.th.jpg) (https://img28.imageshack.us/i/61930802.jpg/) (https://img259.imageshack.us/img259/7191/43920660.th.jpg) (https://img259.imageshack.us/i/43920660.jpg/) (https://img18.imageshack.us/img18/8165/81354441.th.jpg) (https://img18.imageshack.us/i/81354441.jpg/)
News: Porsche 918 Spyder - Prototyp (https://autogen.pl/news-2362-porsche-918-spyder-prototyp.html).
Zapraszam do komentowania i dzielenia się wrażeniami. :)
muł wygląda jakby wyjechał z nfs most wanted, z tego co pamiętam ma identyczne naklejki jak tam były
Czarno-biały prototyp w malowaniu Martini na testach na Nordschleife:
(https://s4d4.turboimagehost.com/t/12616791_z1.jpg) (https://www.turboimagehost.com/p/12616791/z1.jpg.html) (https://s4d4.turboimagehost.com/t/12616794_z2.jpg) (https://www.turboimagehost.com/p/12616794/z2.jpg.html) (https://s4d4.turboimagehost.com/t/12616795_z3.jpg) (https://www.turboimagehost.com/p/12616795/z3.jpg.html) (https://s4d4.turboimagehost.com/t/12616797_z4.jpg) (https://www.turboimagehost.com/p/12616797/z4.jpg.html)
https://www.autoblog.com/2012/07/18/porsche-918-spyder-prototype-looks-sensational-in-martini-livery/
Kolejny prototyp przyłapany na służbie:
(https://img151.imageshack.us/img151/130/83389665.th.jpg) (https://img151.imageshack.us/i/83389665.jpg/) (https://img706.imageshack.us/img706/9870/36729017.th.jpg) (https://img706.imageshack.us/i/36729017.jpg/) (https://img339.imageshack.us/img339/4467/44297745.th.jpg) (https://img339.imageshack.us/i/44297745.jpg/) (https://img811.imageshack.us/img811/5019/96282894.th.jpg) (https://img811.imageshack.us/i/96282894.jpg/)
Release Party w Nowym Jorku - czyżby już produkcyjny, albo bliski produkcyjnemu wygląd 918 (brakuje już wydechu po bokach, jaki był w koncepcie)?
(https://img833.imageshack.us/img833/707/52319117.th.jpg) (https://img833.imageshack.us/i/52319117.jpg/) (https://img259.imageshack.us/img259/2621/22519554.th.jpg) (https://img259.imageshack.us/i/22519554.jpg/) (https://img26.imageshack.us/img26/5955/45168141.th.jpg) (https://img26.imageshack.us/i/45168141.jpg/) (https://img703.imageshack.us/img703/7051/94079648.th.jpg) (https://img703.imageshack.us/i/94079648.jpg/)
https://www.youtube.com/watch?v=pqD36OUrnmg
Do sieci przeniknęło kilkanaście stron z broszury z seryjnym 918 Spyderem... nie odbiegającym zbytnio od konceptu!
(https://img832.imageshack.us/img832/7140/71102966.th.jpg) (https://img832.imageshack.us/i/71102966.jpg/) (https://img844.imageshack.us/img844/8823/33597881.th.jpg) (https://img844.imageshack.us/i/33597881.jpg/) (https://img703.imageshack.us/img703/52/64029561.th.jpg) (https://img703.imageshack.us/i/64029561.jpg/) (https://img713.imageshack.us/img713/5643/58937612.th.jpg) (https://img713.imageshack.us/i/58937612.jpg/)
(https://img440.imageshack.us/img440/1906/97679218.th.jpg) (https://img440.imageshack.us/i/97679218.jpg/) (https://img560.imageshack.us/img560/5377/24408182.th.jpg) (https://img560.imageshack.us/i/24408182.jpg/) (https://img560.imageshack.us/img560/3545/80806696.th.jpg) (https://img560.imageshack.us/i/80806696.jpg/) (https://img402.imageshack.us/img402/1039/63942926.th.jpg) (https://img402.imageshack.us/i/63942926.jpg/)
(https://img542.imageshack.us/img542/6771/21289206.th.jpg) (https://img542.imageshack.us/i/21289206.jpg/) (https://img84.imageshack.us/img84/1323/20437604.th.jpg) (https://img84.imageshack.us/i/20437604.jpg/) (https://img42.imageshack.us/img42/3544/99911293.th.jpg) (https://img42.imageshack.us/i/99911293.jpg/) (https://img193.imageshack.us/img193/8360/70723714.th.jpg) (https://img193.imageshack.us/i/70723714.jpg/)
(https://img69.imageshack.us/img69/6554/16950492.th.jpg) (https://img69.imageshack.us/i/16950492.jpg/) (https://img685.imageshack.us/img685/4158/23364293.th.jpg) (https://img685.imageshack.us/i/23364293.jpg/) (https://img809.imageshack.us/img809/7210/89337547.th.jpg) (https://img809.imageshack.us/i/89337547.jpg/) (https://img3.imageshack.us/img3/4665/70140368.th.jpg) (https://img3.imageshack.us/i/70140368.jpg/)
dobrze że nie ma już tych wydechów po bokach
Nürburgring-Nordschleife: 7 minut i 14 sekund.
(https://img545.imageshack.us/img545/4772/36013224.th.jpg) (https://img545.imageshack.us/i/36013224.jpg/) (https://img208.imageshack.us/img208/2013/80815637.th.jpg) (https://img208.imageshack.us/i/80815637.jpg/) (https://img805.imageshack.us/img805/8318/43972991.th.jpg) (https://img805.imageshack.us/i/43972991.jpg/) (https://img145.imageshack.us/img145/5848/94845087.th.jpg) (https://img145.imageshack.us/i/94845087.jpg/)
https://www.youtube.com/watch?v=BFNIqxTT_mw
Edo Competition, 795-konny prototyp Porsche 918 Spyder i od 0 do 100 km/h w 2,9 sekund:
https://www.youtube.com/watch?v=98O5Zg9salo
Tym razem 918 w rękach Waltera Röhrla:
https://www.youtube.com/watch?v=URA15FCZHBM
Interesujące wieści od pewnego użytkownika FerrariChat, który zamówił zarówno LaFerrari jak i McLarena P1 i który odwiedził ostatnio placówkę Porsche w Weissach w celu sprecyzowania zamówienia na 918 Spydera. Auto będzie znacząco różniło się od prototypów, które znamy: wyglądem i poziomem wykończenia ma rozkładać Ferrari i McLarena na łopatki, będzie dysponowało mocą w okolicach 875 KM i czterema koła skrętnymi. Osiągi: Nordschleife w niecałe 7 minut i zasięg 150 kilometrów w trybie elektrycznym. Auto będzie też lżejsze od prototypów.
https://www.ferrarichat.com/forum/porsche/403097-blown-away-weissach.html
to gość ma kasy...ale ciekawe co za milioner się bawi w chatowanie ?? musi być jakimś nudziarzem z dużą ilością wolnego czasu ...i kasy..
naprawdę tak trudno kliknąć w link? FerrariChat to po prostu forum społeczności użytkowników Ferrari a nie taki normalny czat. Może właśnie taki milioner nie jest nudziarzem spędzającym połowy życia w jachcie
Fajnie że Porsche goni Mclarena i Ferrari, nie mogę się doczekać konkretniejszych informacji
Cytat: krzywy1987mk2 w 30.03.2013, 08:45:13
ale ciekawe co za milioner się bawi w chatowanie ?? musi być jakimś nudziarzem z dużą ilością wolnego czasu ...
Nie jeden milioner udziela się na forach, a w szczególności tak renomowanych i prestiżowych, jak FerrariChat, które z "chatem" nie ma nic wspólnego. ;)
A odnośnie 918 - ciekawe czy te wszystkie zmiany to zaplanowana droga dla tego modelu czy reakcja na pojawienie się McLarena P1 i LaFerrari?
Nie no trochę przesadziłem z tym chatem.. Należy się mu szacunek dla tego ,że mamy wspólną pasje jaką jest motoryzacja.. tyle tylko że on jest tylko na wyższym poziomie finansowym. Co do 918 to jaki by był sens ze strony porsche wypuszczanie super samochodu który by odbiegał od konkurencji? wtedy 918 to kolejne porsche o znakomitych osiągach lecz lige niżej od top marek jak ferrari czy mclaren , bugatti , koeoniggseg .. Rynek zbytu wtedy to tylko zagorzali i bajecznie bogaci fani marki,a tak to sprzeda się również w innych kręgach maniaków. A mam jeszcze nadzieje że porsche pozostawi jedną rzzecz z prototypu (3.15 s) w filmiku
https://www.youtube.com/watch?v=BFNIqxTT_mw
Porsche musiało się poprawić bo 918 zbyt wyraźnie odstawało od konkurencyjnych hipersamochodów.
Wywiad z Jamesem Eastwoodem, product managerem Porsche, na temat nadchodzącego 918:
https://www.carmagazine.co.uk/News/Search-Results/Industry-News/Porsches-918-doesnt-need-to-chase-Ferrari-and-McLaren-says-supercar-project-manager/
W wywiadzie między innymi:
- Porsche nie musi poprawiać silnika aby gonić mocą za LaFerrari i P1
- w określonych warunkach, szczególnie w zakrętach, 918 będzie szybszy od konkurencji
- z paliwem i pozostałymi płynami auto będzie ważyło 1700 kilogramów (-50 kg paczka Weissach)
- w ostatnich testach na Nordschleife uzyskano czas 7:14, jechał jeden z inżynierów Porsche, a nie zawodowy kierowca
- nie sprzedano jeszcze wszystkich egzemplarzy
Poprzednio Chris Harris zasiadał w fotelu pasażera, a tym razem mógł sam poprowadzić 918:
https://www.youtube.com/watch?v=mu_GezgxQ4o
https://www.evo.co.uk/carreviews/evocarreviews/289507/2013_porsche_918_spyder_review.html
https://www.autocar.co.uk/car-review/porsche/918-spyder/first-drives/porsche-918-spyder-first-drive-review
https://www.topgear.com/uk/car-news/porsche-918-spyder-review-first-drive-2013-5-14
There's a Hot Lap mode, which draws 20 per cent more power from the batteries (90 per cent of total power) for all-out performance. It also sends more energy to the LED headlights, making them more intense for qualifying lap get-out-of-my-way attitude. We kid you not... :D
(https://s3d3.turboimagehost.com/t/15844950_z8.jpg) (https://www.turboimagehost.com/p/15844950/z8.jpg.html) (https://s3d3.turboimagehost.com/t/15844951_z1.jpg) (https://www.turboimagehost.com/p/15844951/z1.jpg.html) (https://s3d3.turboimagehost.com/t/15844952_z2.jpg) (https://www.turboimagehost.com/p/15844952/z2.jpg.html) (https://s3d3.turboimagehost.com/t/15844953_z3.jpg) (https://www.turboimagehost.com/p/15844953/z3.jpg.html)
(https://s3d3.turboimagehost.com/t/15844954_z4.jpg) (https://www.turboimagehost.com/p/15844954/z4.jpg.html) (https://s3d3.turboimagehost.com/t/15844955_z5.jpg) (https://www.turboimagehost.com/p/15844955/z5.jpg.html) (https://s3d3.turboimagehost.com/t/15844956_z6.jpg) (https://www.turboimagehost.com/p/15844956/z6.jpg.html) (https://s3d3.turboimagehost.com/t/15844957_z7.jpg) (https://www.turboimagehost.com/p/15844957/z7.jpg.html)
Porsche ujwaniło specyfikację seryjnej 918:
Silnik: 4,6-litrowe V8 rozkręcające się do 9150 obr/min
Moc: 608 KM przy 8600 obr/min
Moment obrotowy: 530 Nm przy 6600 obr/min
Silnik elektryczny na tylnej osi: 115 kW (156 KM)
Silnik elektryczny na przedniej osi: 95 kW (129 KM)
Maksymalna moc układu: 887 KM
Maksymalny moment obrotowy:
- 1275 Nm (odpowiednik momentu na wale, 7 bieg)
- 1086 Nm (3 bieg)
- ponad 800 Nm (800-5000 obr/min)
Przeniesienie napędu:
- przekładnia PDK o 7 biegach
- napęd na tył (V8)
- silnik elektryczny napędza przednią oś (odłączany po 235 km/h)
- 5 trybów jazdy (E-Power, Hybrid, Sport Hybrid, Race Hybrid z funkcją Hot Lap)
Masa własna: 1640 kilogramów (pakiet Weissach)
Długość/szerokość/wysokość: 4643/1940/1167 mm
Rozstaw osi/kół przód/tył: 2730/1664/1612 mm
Baterie:
- litowo-jonowe o pojemności 6,8 kWh
- ładowanie poprzez Porsche Universal Charger (10A, zwykłe gniazdko 230V): 4 godziny
- ładowanie poprzez Charging Dock: 2 godziny
- ładowanie poprzez Porsche Speed Charging Station: 25 minut
- gwarancja 7 lat (na sam samochód 4 lata)
Osiągi:
- prędkość maksymalna ponad 340 km/h
- prędkość maksymalna w trybie elektrycznym 150 km/h
- przyspieszenie 0-100 km/h w 2,8 s
- przyspieszenie 0-200 km/h w 7,9 s
- przyspieszenie 0-300 km/h w 23,0 s
- średnie zużycie paliwa 3,3 l/100km
- zasięg w trybie elektrycznym około 30 km
News: Porsche 918 Spyder - Seryjna specyfikacja (https://autogen.pl/news-2839-porsche-918-spyder-seryjna-specyfikacja.html).
Zapraszam do komentowania i dzielenia się wrażeniami. :)
nie ma się za bardzo czego wstydzić w porównaniu do Ferrari i McLarena
918 Spyder u Jay'a Leno:
https://www.youtube.com/watch?v=qlBUB9RqY_I
We Frankfurcie debiutuje seryjne 918 Spyder. I mamy oficjalnie czas na Nordschleife: 6 minut i 57 sekund (wersja z pakietem Weissach).
(https://s4d4.turboimagehost.com/t/16625326_1.jpg) (https://www.turboimagehost.com/p/16625326/1.jpg.html) (https://s4d4.turboimagehost.com/t/16625327_2.jpg) (https://www.turboimagehost.com/p/16625327/2.jpg.html) (https://s4d4.turboimagehost.com/t/16625328_3.jpg) (https://www.turboimagehost.com/p/16625328/3.jpg.html) (https://s4d4.turboimagehost.com/t/16625329_4.jpg) (https://www.turboimagehost.com/p/16625329/4.jpg.html)
WOW!
Jest już onboard: https://www.youtube.com/watch?v=2Yz8cizr6sI
News: Porsche 918 Spyder - Wyrok końcowy (https://autogen.pl/news-2981-porsche-918-spyder-wyrok-koncowy.html).
(https://s4d4.turboimagehost.com/t/16634312_x01.jpg) (https://www.turboimagehost.com/p/16634312/x01.jpg.html) (https://s4d4.turboimagehost.com/t/16634313_x02.jpg) (https://www.turboimagehost.com/p/16634313/x02.jpg.html) (https://s4d4.turboimagehost.com/t/16634315_x03.jpg) (https://www.turboimagehost.com/p/16634315/x03.jpg.html) (https://s4d4.turboimagehost.com/t/16634316_x04.jpg) (https://www.turboimagehost.com/p/16634316/x04.jpg.html)
(https://s4d4.turboimagehost.com/t/16634317_x05.jpg) (https://www.turboimagehost.com/p/16634317/x05.jpg.html) (https://s4d4.turboimagehost.com/t/16634318_x06.jpg) (https://www.turboimagehost.com/p/16634318/x06.jpg.html) (https://s4d4.turboimagehost.com/t/16634320_x07.jpg) (https://www.turboimagehost.com/p/16634320/x07.jpg.html) (https://s4d4.turboimagehost.com/t/16634321_x08.jpg) (https://www.turboimagehost.com/p/16634321/x08.jpg.html)
(https://s4d4.turboimagehost.com/t/16634322_x09.jpg) (https://www.turboimagehost.com/p/16634322/x09.jpg.html) (https://s4d4.turboimagehost.com/t/16634323_x10.jpg) (https://www.turboimagehost.com/p/16634323/x10.jpg.html) (https://s4d4.turboimagehost.com/t/16634325_x11.jpg) (https://www.turboimagehost.com/p/16634325/x11.jpg.html) (https://s4d4.turboimagehost.com/t/16634326_x12.jpg) (https://www.turboimagehost.com/p/16634326/x12.jpg.html)
(https://s4d4.turboimagehost.com/t/16634328_x13.jpg) (https://www.turboimagehost.com/p/16634328/x13.jpg.html) (https://s4d4.turboimagehost.com/t/16634329_x14.jpg) (https://www.turboimagehost.com/p/16634329/x14.jpg.html) (https://s4d4.turboimagehost.com/t/16634330_x15.jpg) (https://www.turboimagehost.com/p/16634330/x15.jpg.html) (https://s4d4.turboimagehost.com/t/16634331_x16.jpg) (https://www.turboimagehost.com/p/16634331/x16.jpg.html)
Zapraszam do komentowania i dzielenia się wrażeniami. :)
Imponujący czas, ale wydaje mi się, że to dopiero początek! Pod koniec widać, że brakuje już mocy w bateriach, aby bardziej się rozpędzić w granicach 200-300 km/h i w trakcie można wskazać kilka momentów, które mogły pójść lepiej. Co więcej samochód był na standardowych oponach, zaprojektowanych na zwykłe drogi z myślą o jeździe codzinnej, ekonomicznej, a nie torowej (z resztą 918 Spyder to takie super szybkie i super luksusowe GT, tor to "tylko" jego druga natura). Porsche podobno pracuje już nad bardziej przyczepnym ogumieniem, które będzie opcją w Weissach Package, podobno podczas testów było 6:48. No i na koniec sam Lieb przyznaje, że nie jechał na 100%: https://media.drive.com.au/cars/car-news/porsche-918-spyder-blitzes-nurburgring-record-4738617.html
Porsche chwali się czasu w przeciwieństwie do McLarena P1 :-)
Cytat: Charlie w 13.09.2013, 09:57:51z resztą 918 Spyder to takie [...] super luksusowe GT
Od kilku minut patrzę się na te zdjęcia wnętrza i nie mogę się dopatrzyć tego ogromnego luksusu.
Ciekawe dlaczego Walter nie bił rekordu.
Porsche miało trochę więcej czasu na dopracowanie tego i owego ale i tak chylę czoła przed wynikiem Porsche!
Porsche uruchomiło konfigurator 918 Spydera (https://www.porsche.com/international/modelstart/all/?modelrange=918).
(https://s4d3.turboimagehost.com/t/16664109_p1.jpg) (https://www.turboimagehost.com/p/16664109/p1.jpg.html) (https://s4d3.turboimagehost.com/t/16664110_p2.jpg) (https://www.turboimagehost.com/p/16664110/p2.jpg.html) (https://s4d3.turboimagehost.com/t/16664127_p3.jpg) (https://www.turboimagehost.com/p/16664127/p3.jpg.html) (https://s4d3.turboimagehost.com/t/16664128_p4.jpg) (https://www.turboimagehost.com/p/16664128/p4.jpg.html)
(https://s4d3.turboimagehost.com/t/16664130_p5.jpg) (https://www.turboimagehost.com/p/16664130/p5.jpg.html) (https://s4d3.turboimagehost.com/t/16664132_p6.jpg) (https://www.turboimagehost.com/p/16664132/p6.jpg.html) (https://s4d3.turboimagehost.com/t/16664134_p7.jpg) (https://www.turboimagehost.com/p/16664134/p7.jpg.html) (https://s4d3.turboimagehost.com/t/16664136_p8.jpg) (https://www.turboimagehost.com/p/16664136/p8.jpg.html)
Na zdjęciach ta ostatnia naklejka nawet fajnie wygląda, ale w życiu nie kupiłbym tak obklejonego samochodu.
https://www.youtube.com/watch?v=5Nr7ymjCAfQ
Porsche jest od krok od dostarczenia pierwszej sztuki 918 Spydera właścicielowi i ma za sobą ostatnie poprawki, które znacznie poprawiły osiągi samochodu. Z paczką Weissach auto przyspiesza (w nawiasach różnica do poprzednio deklarowanych wartości):
0-100 km/h: 2,6 sekund (-0,2s)
0-200 km/h: 7,2 sekund (-0.5s)
0-300 km/h: 19,9 sekund (-2.1s)
0-100 km/h: 6,1 sekund - tryb elektryczny
Mercedes już pokazał jaki szybkie mogą być samochody elektryczne a tutaj tak słabo?
Słabo? Osiągi znakomite! I od kiedy 918 Spyder jest samochodem elektrycznym? ;) A jeśli już porównujesz 918 w trybie elektrycznym z SLS AMG ED to... lepiej zajmij się czymś mądrzejszym. Między tymi samochodami jest 465 KM różnicy! Co tu porównywać?
News: Porsche 918 Spyder - W ostatniej chwili (https://autogen.pl/news-3049-porsche-918-spyder-w-ostatniej-chwili.html).
(https://s3d3.turboimagehost.com/t1/17052419_5.jpg) (https://www.turboimagehost.com/p/17052419/5.jpg.html) (https://s3d3.turboimagehost.com/t1/17052420_1.jpg) (https://www.turboimagehost.com/p/17052420/1.jpg.html) (https://s3d3.turboimagehost.com/t1/17052421_2.jpg) (https://www.turboimagehost.com/p/17052421/2.jpg.html) (https://s3d3.turboimagehost.com/t1/17052422_3.jpg) (https://www.turboimagehost.com/p/17052422/3.jpg.html) (https://s3d3.turboimagehost.com/t1/17052423_4.jpg) (https://www.turboimagehost.com/p/17052423/4.jpg.html) (https://s3d4.turboimagehost.com/t1/17052429_6.jpg) (https://www.turboimagehost.com/p/17052429/6.jpg.html)
Zapraszamy do komentowania i dzielenia się wrażeniami. :)
Aktualizacja osiągów bazowego 918, bez paczki Weissach (w nawiasach różnice w stosunku do tego, co deklarowano początkowo):
0-100 km/h: 2,6 sekund (-0,2s)
0-200 km/h: 7,3 sekund (-0.6s)
0-300 km/h: 20,9 sekund (-2.1s)
0-100 km/h: 6,2 sekund (-0,7s) - tryb elektryczny
Ćwierć mili: 10,0 sekund
Średnie spalanie: 3.1 l/100 km (-0,2l)
Prękość maksymalna: 345 km/h (+5km/h)
Podobają mi się takie zagrywki Porsche. McLarenowi pewnie mniej.
Jeszcze się okaże, że Nordschleife zrobią w mniej niż Zonda R. :D
https://www.youtube.com/watch?v=D9vBKEGjytE
Pierwsza jazda w AutoBlog.com:
(https://s3d4.turboimagehost.com/t/17198405_z01.jpg) (https://www.turboimagehost.com/p/17198405/z01.jpg.html) (https://s3d4.turboimagehost.com/t/17198407_z02.jpg) (https://www.turboimagehost.com/p/17198407/z02.jpg.html) (https://s3d4.turboimagehost.com/t/17198409_z03.jpg) (https://www.turboimagehost.com/p/17198409/z03.jpg.html) (https://s3d4.turboimagehost.com/t/17198412_z04.jpg) (https://www.turboimagehost.com/p/17198412/z04.jpg.html)
(https://s3d4.turboimagehost.com/t/17198414_z05.jpg) (https://www.turboimagehost.com/p/17198414/z05.jpg.html) (https://s3d4.turboimagehost.com/t/17198416_z06.jpg) (https://www.turboimagehost.com/p/17198416/z06.jpg.html) (https://s3d4.turboimagehost.com/t/17198419_z07.jpg) (https://www.turboimagehost.com/p/17198419/z07.jpg.html) (https://s3d4.turboimagehost.com/t/17198421_z08.jpg) (https://www.turboimagehost.com/p/17198421/z08.jpg.html)
(https://s3d4.turboimagehost.com/t/17198424_z09.jpg) (https://www.turboimagehost.com/p/17198424/z09.jpg.html) (https://s3d4.turboimagehost.com/t/17198427_z10.jpg) (https://www.turboimagehost.com/p/17198427/z10.jpg.html) (https://s3d4.turboimagehost.com/t/17198429_z11.jpg) (https://www.turboimagehost.com/p/17198429/z11.jpg.html) (https://s3d4.turboimagehost.com/t/17198431_z12.jpg) (https://www.turboimagehost.com/p/17198431/z12.jpg.html)
https://www.autoblog.com/2013/12/10/2015-porsche-918-spyder-review-first-drive-video/
https://www.youtube.com/watch?v=Z07BO5CIpbE
918 Spyder w rękach redaktora naczelnego polskiej edycji magazynu "Top Gear":
https://www.youtube.com/watch?v=Q1PCCUegFbM
https://www.youtube.com/watch?v=8uvXQs8oi_M
https://www.youtube.com/watch?v=eaOfgevPphk
https://www.youtube.com/watch?v=vlgJV37KUz4
https://www.youtube.com/watch?v=nGSLARXwb90
Nie do końca lubiłem wygląd 918, ale z dachem i w czarnym wygląda świetnie. Jeszcze tylko inne felgi i byłoby fantastycznie :p
Maria Sharapova, ambasadorka marki Porsche, Porsche 918 Spyder i Mark Webber jako szofer w drodze na imprezę przed Wimbledonem w Londynie.
(https://s5d4.turboimagehost.com/t/19152282_7.jpg) (https://www.turboimagehost.com/p/19152282/7.jpg.html) (https://s5d4.turboimagehost.com/t/19152283_1.jpg) (https://www.turboimagehost.com/p/19152283/1.jpg.html) (https://s5d4.turboimagehost.com/t/19152284_2.jpg) (https://www.turboimagehost.com/p/19152284/2.jpg.html) (https://s5d4.turboimagehost.com/t/19152285_5.jpg) (https://www.turboimagehost.com/p/19152285/5.jpg.html)
(https://s5d1.turboimagehost.com/t1/19152286_3.jpg) (https://www.turboimagehost.com/p/19152286/3.jpg.html) (https://s5d1.turboimagehost.com/t1/19152287_4.jpg) (https://www.turboimagehost.com/p/19152287/4.jpg.html) (https://s5d1.turboimagehost.com/t1/19152288_6.jpg) (https://www.turboimagehost.com/p/19152288/6.jpg.html)
Ale ta Sharapova jest wielka...
Wielka to może być stodoła. :P Sharapova jest po prostu wysoka.
Porsche Design Studio przygotowało zestaw bagażowy dla 918 Spydera, który zmieści się w zakamarkach auta i oferowany będzie w trzech wersjach: 5-elementowej, 3-elementowej i 2-elementowej w takich samych kolorach, jak wnętrze auta (Garnet Red Silver, Onyx Black Acid Green, Onyx Black Silver, Mocca Brown Silver lub Mocca Brown Orange).
(https://s5d3.turboimagehost.com/t1/19441957_bags.jpg) (https://www.turboimagehost.com/p/19441957/bags.jpg.html)
Chyba ciężko będzie zabrać się z takim zestawem z samochodu na raz. Chyba, że składa się jakoś sprytnie w jedną całość, bo nie widzę paradowania z walizeczkami o takich dziwnych kształtach w ręku. :D
https://www.flickr.com/photos/matsbulters
(https://s27.postimg.cc/7m8pdsxkf/image.jpg) (https://postimg.cc/image/7m8pdsxkf/) (https://s27.postimg.cc/4plodirqn/image.jpg) (https://postimg.cc/image/4plodirqn/) (https://s27.postimg.cc/ja2r8cmpb/image.jpg) (https://postimg.cc/image/ja2r8cmpb/)
(https://s8.postimg.cc/64omuqby9/image.jpg) (https://postimg.cc/image/64omuqby9/) (https://s8.postimg.cc/h6tpt660x/image.jpg) (https://postimg.cc/image/h6tpt660x/) (https://s8.postimg.cc/kwor8bsht/image.jpg) (https://postimg.cc/image/kwor8bsht/) (https://s8.postimg.cc/pwqsu0ni9/image.jpg) (https://postimg.cc/image/pwqsu0ni9/)
(https://s8.postimg.cc/514iirrb5/image.jpg) (https://postimg.cc/image/514iirrb5/) (https://s8.postimg.cc/65yko5ds1/image.jpg) (https://postimg.cc/image/65yko5ds1/) (https://s8.postimg.cc/5mow14wzl/image.jpg) (https://postimg.cc/image/5mow14wzl/)
https://www.youtube.com/watch?v=bfLqa4vlmFI
Kurczę, LaFerrari to pewnie świetny samochód ale wkurza mnie to, że Ferrari jak zwykle boi się porównań. 918 i P1 świetne, ale spodziewałem się, że Ducati zrobi im od samego początku jesień średniowiecza i dopiero na koniec odpuści. Czekam na czasy okrążeń.
Bo "Ferrari jest najlepsze i nie musi niczego udowadniać", tam chyba od zawsze panowało takie myślenie. I w sumie niczego udowadniać nie muszą, bo to klienci muszą się martwić o znalezienie się wśród nabywców Ferrari, a nie odwrotnie, ale niesmak i tak duży jest.
A co do wyścigu: Ducati chyba na początku dużo straciło stając dęba. Dziwne też, że Porsche powyżej 300 km/h trafiło na "ścianę". Weissach ma od zera do 300 km/h ponoć 19,9 sekund, a tu 322 km/h było dopiero po 29,7 sekundach! McLaren chyba też nie był w szczytowej formie: producent podaje 16,5 sekund do 300 km/h, a tu 322 km/h było po 23,3 sekundach. W sumie mogli dodać do wyników 185 mph, najbliżej 300 km/h i 125 mph, okolice 200 km/h, wtedy by było co porównywać z danymi fabrycznymi.
Coś badziewny ten test.
A co musi udowadniać Porsche czy McLaren? Porsche 918 ma najbardziej zaawansowany system hybrydowy i pomimo, że jest najcięższy co jest podyktowane(jak się można domyślić)konstrukcji, to on posiada w tej chwili najszybsze okrężnie na Nurburgringu(co stało się niejako wyznacznikiem). Jak pokazuje historia to właśnie Porsche swoimi modelami dominowało technologicznie/innowacyjnością.
A co do testu, to jakiś dziwny.
A tymczasem w Top Gear... obok siebie LaFerrari, P1 i 918!
(https://s13.postimg.cc/xamth3esz/image.jpg) (https://postimg.cc/image/xamth3esz/) (https://s13.postimg.cc/go9ulrb8z/image.jpg) (https://postimg.cc/image/go9ulrb8z/) (https://s13.postimg.cc/pkkmpp1v7/image.jpg) (https://postimg.cc/image/pkkmpp1v7/)
(https://s13.postimg.cc/h4v286z03/image.jpg) (https://postimg.cc/image/h4v286z03/) (https://s13.postimg.cc/nha7i122b/image.jpg) (https://postimg.cc/image/nha7i122b/) (https://s13.postimg.cc/h6501m0tv/image.jpg) (https://postimg.cc/image/h6501m0tv/)
https://www.topgear.com/uk/photos/laferrari-vs-Mclaren-p1-vs-porsche-918-ultimate-showdown-2014-11-12
Nareszcie! Nie mogłem się doczekać!
https://www.youtube.com/watch?v=IiyyO7vrdiI
Cytat: porhe w 13.10.2014, 14:34:15
A co musi udowadniać Porsche czy McLaren?
Nie chodzi o to czy musi czy nie musi tylko o taki sposób rozumowania. Z dostaniem Ferrari do tego typu porównań od zawsze były problemy. A akurat McLaren ma wiele do udowodnienia, w co sami się wkopali. Ron Dennis dumnie zapowiadał, że będzie to najszybszy samochód na każdym torze i teraz oczekiwania są ogromne, a czasu na Nurburgringu do dzisiaj nie ujawnili konkretnego. Wniosek - chyba Ronowi się za dużo powiedziało.
Test z "Evo" w końcu bardziej konkretny. Na początku 1:0 dla Porsche, choć różnica na granicy błędu. Potem lepsze gumy dla McLarena i wynik znacznie lepszy. Ale ile szybsze byłoby Porsche na podobnych oponach? Obstawiam, że P1 znowu miałby problemy z udowodnieniem tego, że jest szybszy. Tylko to się będzie ciągnęło w nieskończoność: za rok opracują lepsze opony, za dwa lata jeszcze lepsze i tak dalej. I na tym teście widać kolejną "specyfikę" Ferrari: 458 Speciale mieli na dwa dni ze sztabem mechaników, samochód z pewnością był ustawiony tak, aby był jak najszybszy. Żeby tylko nie okazało się, że sztuka prosto z fabryki na seryjnych oponach dała ciała. Jakże sprawiedliwie! LaFerrari na takim teście pewnie się nie pojawi bo by musieli pół Maranello przenieść razem z nim. ;) Samochody prosto z fabryki na seryjnych, standardowych gumach w tych samym warunkach - takie porównanie ma sens.
Zgadzam się z Brandisem, Ferrari zawsze coś kręci w porównaniach z rywalami (więc może i lepiej, że ostatnia tak rzadko jest porównywane LaFerrari).
Do Brandis
Mniej więcej o to mi również chodziło, widocznie trochę inaczej się zrozumieliśmy. Jak możesz napisz coś więcej względem 458 Speciale i tym sztabie mechaników.
W filmie masz ze dwa razy mówione, że 458 mieli na dwa dni z całym sztabem mechaników, opon i tak dalej podczas gdy P1 i 918 dostali bez żadnej obstawy i "radźcie sobie sami".
Z resztą kilka lat temu było głośno o takich zagrywkach Ferrari dzięki Chrisowi Harrisowi, który w końcu nie wytrzymał i napisał jak jest. A były tam takie przypadki, że Ferrari do jednej próby postawiało jeden samochód, a do kolejnej drugi egzemplarz, a z fabryki dla klientów wyjeżdżało coś jeszcze innego, co wcale nie jeździło tak dobrze, jak te testówki.
Francuskie wydanie "Sport Auto" zabrało hybrydowe 918 na tor imienia Ettore Bugatti'ego, znany z 24-godzinnego wyścigu Le Mans (razem z drogami publicznymi tworzy de la Sarthe). Efekt: nowy rekord okrążenia samochodów drogowych i poprawienie o ponad 2 sekundy wyniku Radicala SR3 SL. Christophe Tinseau już przy drugim podejściu pokonał pętlę w czasie 1 minuty i 42,627 sekund.
https://newsroom.porsche.com/EN/Products/918-Spyder--New-record.html
https://www.youtube.com/watch?v=BSJfRdiLl5I
Porsche sprzedało w listopadzie ostatnią sztukę modelu 918 Spyder. Najwięcej egzemplarzy, bo aż 297 powędrowało do USA. Po około 100 sztuk trafiło do Niemiec i Chin. W pierwszych jedenastu miesiącach tego roku firma oddała swoim klientom ponad 162,1 tysiąca aut, aż o 15% więcej, niż w tym samym okresie roku 2013.
(https://s1.postimg.cc/4nnf1bsdn/918_1.jpg) (https://postimg.cc/image/4nnf1bsdn/) (https://s1.postimg.cc/uyifdjg4r/918_2.jpg) (https://postimg.cc/image/uyifdjg4r/) (https://s1.postimg.cc/h10988i23/918_3.jpg) (https://postimg.cc/image/h10988i23/) (https://s1.postimg.cc/kn62kvoff/918_4.jpg) (https://postimg.cc/image/kn62kvoff/)
https://www.hrewheels.com/gallery/porsche-918-spyder-with-hre-vintage-501m-in-brushed-titanium
Na pierwszy rzut oka te koła na tym aucie wyglądają po prostu dziwnie, ale im dłużej patrzę, tym bardziej mi się takie połączenie podoba. Chyba gdybym miał mieć 918 to właśnie wyglądałoby tak.
https://www.youtube.com/watch?v=uewVCho0ZlI
918 kontra P1 na pętli Laguna Seca w magazynie "Motor Trend": https://www.motortrend.com/roadtests/exotic/1503_2015_mclaren_p1_vs_2015_porsche_918_spyder/
(https://s24.postimg.cc/ly8haxbi9/2015_porsche_918_spyder_rear_three_quarter.jpg) (https://postimg.cc/image/ly8haxbi9/) (https://s24.postimg.cc/5yptrdfgh/2015_porsche_918_spyder_side.jpg) (https://postimg.cc/image/5yptrdfgh/) (https://s11.postimg.cc/51wl5us6n/2015_mclaren_p1_porsche_918_spyder_rear_in_motio.jpg) (https://postimg.cc/image/51wl5us6n/) (https://s11.postimg.cc/f0hjsc1m7/2015_mclaren_p1_porsche_918_spyder_track_map.jpg) (https://postimg.cc/image/f0hjsc1m7/)
Nie powiem, żebym się tego nie spodziewał, ale rozczarowanie wynikiem P1 jest. Ciekawe co na to Ron Dennis, który podczas premiery P1 był tak bardzo pewny, że samochód będzie najszybszy na każdym torze świata: "this is going to be the fastest car in the world, no one is going to get any near to the performance of this vehicle". Ehehehehe...
Szok! Niedowierzanie! Miliony pytań bez odpowiedzi! ;)
Zwlaszcza ze Mclaren jest o ponad 200KM mocniejszy
Po wykresie jednoznacznie widać, że może i Mac na prostych był szybszy od 918, ale przy hamowaniu i zakrętach Porsche miało wyraźną przewagę...
Cytat: byZiom996 w 20.03.2015, 22:08:07
Zwlaszcza ze Mclaren jest o ponad 200KM mocniejszy
W którym wszechświecie? ;) 918 ma 608 plus 286 konia, a P1 niewiele więcej: 737 plus 179.
To cos sie pomotalem bo na autogen pisze ze ma nieco ponad 700hp(nie wiem moze to jakis inny model czy cos)
Ile?
EDIT: fail, nie zauważyłem dwóch poprzednich postów
https://autogen.pl/car-557-Porsche-918-Spyder.html
Mały szczegół: to koncept. ;)
Prezentacja wersji seryjnej, pomiędzy którą i konceptem w prototypach moc stale rosła, jeszcze nie została opublikowana.
https://www.youtube.com/watch?v=3fnTZKvX5jg
918 w drodze po kolejny rekord okrążenia, tym razem 1:38,02 na nitce Phillip Island Grand Prix Circuit w Australii:
https://www.youtube.com/watch?v=xyA7Ln9_42k
Bez kasku - szacunek! ;D
https://www.youtube.com/watch?v=uoSkpYhzTrc
Porsche po 21 miesiącach produkcji wypuściło ostatni egzemplarz hybrydowego modelu 918 Spyder. Teraz czas na coś nowego - małą podpowiedzią są obrazy przedstawione przy okazji Le Mans.
(https://s11.postimg.cc/4kimf04sf/Final_Porsche_918_Spyder_2.jpg) (https://postimg.cc/image/4kimf04sf/) (https://s11.postimg.cc/k79vsdikf/Porsche_959_918_Spyder_Carrera_GT_1.jpg) (https://postimg.cc/image/k79vsdikf/) (https://s11.postimg.cc/xobw8cz7j/Porsche_959_918_Spyder_Carrera_GT_2.jpg) (https://postimg.cc/image/xobw8cz7j/) (https://s11.postimg.cc/7vc1c011b/Porsche_959_918_Spyder_Carrera_GT_3.jpg) (https://postimg.cc/image/7vc1c011b/)
(https://s2.postimg.cc/fqvuzft05/history.jpg) (https://postimg.cc/image/fqvuzft05/) (https://s2.postimg.cc/oxe5mpy8l/present.jpg) (https://postimg.cc/image/oxe5mpy8l/) (https://s2.postimg.cc/v9tawk1at/future.jpg) (https://postimg.cc/image/v9tawk1at/)
News: Porsche 918 Spyder - Zakończenie produkcji (https://autogen.pl/news-3700-porsche-918-spyder-zakonczenie-produkcji.html).
Zapraszamy do komentowania i dzielenia się wrażeniami.
Haha, to co widać na chwilę obecną wygląda zupełnie jak ten concept ;D
(https://s9.postimg.cc/z5ou9bsyz/911_6.jpg) (https://postimg.cc/image/z5ou9bsyz/)
https://www.youtube.com/watch?v=iwNru7yqOgM
https://www.youtube.com/watch?v=sG13CTDMCXI
P1/918/LaFerrari starcie 2/3: drag strip.
https://www.youtube.com/watch?v=e9FUAvxsrf0
A tymczasem w Dubaju...
(https://s29.postimg.cc/mzh3i6goz/dubai_police_1.jpg) (https://postimg.cc/image/mzh3i6goz/) (https://s29.postimg.cc/w5ze5glxf/dubai_police_2.jpg) (https://postimg.cc/image/w5ze5glxf/) (https://s29.postimg.cc/f9ewqs3r7/dubai_police_3.jpg) (https://postimg.cc/image/f9ewqs3r7/) (https://s29.postimg.cc/8lib46k8z/dubai_police_4.jpg) (https://postimg.cc/image/8lib46k8z/)
(https://s29.postimg.cc/j4dpflxj7/dubai_police_5.jpg) (https://postimg.cc/image/j4dpflxj7/) (https://s29.postimg.cc/8wzrgy0oz/dubai_police_6.jpg) (https://postimg.cc/image/8wzrgy0oz/) (https://s29.postimg.cc/wf1k94o3n/dubai_police_7.jpg) (https://postimg.cc/image/wf1k94o3n/) (https://s29.postimg.cc/uyq1qzl6r/dubai_police_8.jpg) (https://postimg.cc/image/uyq1qzl6r/)
https://www.youtube.com/watch?v=WBpzIDioYjE
https://www.youtube.com/watch?v=oNAh6dpBS40
https://www.youtube.com/watch?v=bcJ59T1crbM
https://www.youtube.com/watch?v=H43_lkBkGkg
https://www.youtube.com/watch?v=q3YPTkBRaOk
News: LaFerrari vs P1 vs 918 Spyder - Święta trójca (https://autogen.pl/news-3847-laferrari-vs-p1-vs-918-spyder-swieta-trojca.html).
(https://s5.postimg.cc/yn4hp8b2r/image.jpg) (https://postimg.cc/image/yn4hp8b2r/) (https://s5.postimg.cc/t95pholcj/image.jpg) (https://postimg.cc/image/t95pholcj/) (https://s5.postimg.cc/rimog73tf/image.jpg) (https://postimg.cc/image/rimog73tf/)
(https://s16.postimg.cc/n4tpsi0u9/Portimao_Data_zpsmtpvtnd1.png) (https://postimg.cc/image/n4tpsi0u9/) (https://s5.postimg.cc/ie5vws8pf/image.jpg) (https://postimg.cc/image/ie5vws8pf/) (https://s5.postimg.cc/82tj44h03/image.jpg) (https://postimg.cc/image/82tj44h03/)
https://www.salomondrin.com/post/WHAT_MAKES_HYPER_5_THE_FAIREST_COMPARISON_YET
Zapraszamy do komentowania i dzielenia się wrażeniami.
Ciekawostka: jeśli jesteś pierwszym właścicielem 918 i trzymasz auto wystarczająco długo to zostajesz włączony do programu VIP Porsche, dzięki któremu masz dostęp do zakupu limitowanych aut marki przed wszystkimi innymi i takie tam.
https://www.youtube.com/watch?v=UcnrrouU-jI
https://youtu.be/Twz49m_PE2k
Pierwszy odcinek więc sporo ględzenia i w ogóle, ale w następnym mają być MC12, Zonda i CCX :D
https://www.youtube.com/watch?v=xSE7ghOqlwY
918 na Trofeo R vs P1 na Trofeo R podczas gorącego dnia na jednej z pętli toru The Thermal Club plus dla porównania ACR.
918 - 2:10,21
P1 - 2:13,00
ACR - 2:14,63
https://www.youtube.com/watch?v=uwxNLhhzhUI
Dobra, wiem że jestem fanbojem ale co to za porównanie kiedy jeden z samochodów nie został do końca dociśnięty. Alec na pewno jest świetnym kierowcą ale onboard u Harrisa był jakoś bardziej efektowny.
News: LaFerrari vs P1 vs 918 Spyder - Święta trójca część druga (https://autogen.pl/news-4223-laferrari-vs-p1-vs-918-spyder-swieta-trojca-czesc-druga.html).
(https://s5.postimg.cc/lomruitw3/image.jpg) (https://postimg.cc/image/lomruitw3/) (https://s5.postimg.cc/u865sa28j/image.jpg) (https://postimg.cc/image/u865sa28j/) (https://s5.postimg.cc/rfcy891w3/image.jpg) (https://postimg.cc/image/rfcy891w3/) (https://s5.postimg.cc/k0nmfvg0j/image.jpg) (https://postimg.cc/image/k0nmfvg0j/)
(https://s5.postimg.cc/ia4ledyhf/image.jpg) (https://postimg.cc/image/ia4ledyhf/) (https://s5.postimg.cc/dcr0t9wib/image.jpg) (https://postimg.cc/image/dcr0t9wib/) (https://s5.postimg.cc/wvvm2mv9v/image.jpg) (https://postimg.cc/image/wvvm2mv9v/) (https://s5.postimg.cc/4ka25lbdf/image.jpg) (https://postimg.cc/image/4ka25lbdf/)
Zapraszamy do komentowania i dzielenia się wrażeniami.
918 Spyder numer 537 z pakietem Weissach do wzięcia na aukcji w Villa Erba w maju:
https://www.rmsothebys.com/ve17/villa-erba/lots/2015-porsche-918-weissach-spyder/1702729
(https://s5.postimg.cc/p4v42qlhv/918_1.jpg) (https://postimg.cc/image/p4v42qlhv/) (https://s5.postimg.cc/9ksbpy0r7/918_2.jpg) (https://postimg.cc/image/9ksbpy0r7/) (https://s5.postimg.cc/bdv8e9lxv/918_3.jpg) (https://postimg.cc/image/bdv8e9lxv/) (https://s5.postimg.cc/n495vneqb/918_4.jpg) (https://postimg.cc/image/n495vneqb/)
(https://s5.postimg.cc/6uizsr42b/918_5.jpg) (https://postimg.cc/image/6uizsr42b/) (https://s5.postimg.cc/8auiaw6z7/918_6.jpg) (https://postimg.cc/image/8auiaw6z7/) (https://s5.postimg.cc/vqcfg8qqb/918_7.jpg) (https://postimg.cc/image/vqcfg8qqb/) (https://s5.postimg.cc/4h121qpn7/918.jpg) (https://postimg.cc/image/4h121qpn7/)
Ile dzisiaj może kosztować 918 Spyder? Już w sierpniu na aukcję trafi egzemplarz numer 089 z przebiegiem około 1,9 tysięcy kilometrów. Szacowana cena: od 1,2 do 1,6 miliona dolarów, nawet sześć milionów złotych.
https://www.rmsothebys.com/mo17/monterey/lots/2015-porsche-918-spyder/1703933
(https://s5.postimg.cc/q06f9e7kj/por-01.jpg) (https://postimg.cc/image/q06f9e7kj/) (https://s5.postimg.cc/aq6k27c2b/por-02.jpg) (https://postimg.cc/image/aq6k27c2b/) (https://s5.postimg.cc/i8ppau3f7/por-03.jpg) (https://postimg.cc/image/i8ppau3f7/) (https://s5.postimg.cc/bjj5uti37/por-04.jpg) (https://postimg.cc/image/bjj5uti37/)
(https://s5.postimg.cc/f4f1e1mmr/por-05.jpg) (https://postimg.cc/image/f4f1e1mmr/) (https://s5.postimg.cc/7e898wkb7/por-06.jpg) (https://postimg.cc/image/7e898wkb7/) (https://s5.postimg.cc/r7kd1lxoz/por-07.jpg) (https://postimg.cc/image/r7kd1lxoz/) (https://s5.postimg.cc/y0kpxvoib/por-08.jpg) (https://postimg.cc/image/y0kpxvoib/)
https://www.youtube.com/watch?v=jiKPTadNbPc
918 Spyder numer 184 na sprzedaż. To jedyny egzemplarz w eksluzywnym kolorze Voodoo Blue. Ostatnie dwa lata auto spędziło na wystawie w Rock and Roll Car Museum.
https://www.barrett-jackson.com/Events/Event/Details/2015-PORSCHE-918-SPYDER-211161
(https://s5.postimg.cc/c57ukqpj7/m2-01.jpg) (https://postimg.cc/image/c57ukqpj7/) (https://s5.postimg.cc/6tsy01qlv/m2-02.jpg) (https://postimg.cc/image/6tsy01qlv/) (https://s5.postimg.cc/l08ov9m1f/m2-03.jpg) (https://postimg.cc/image/l08ov9m1f/)
(https://s5.postimg.cc/u80xbzg8z/m2-04.jpg) (https://postimg.cc/image/u80xbzg8z/) (https://s5.postimg.cc/n4t1wcvdv/m2-05.jpg) (https://postimg.cc/image/n4t1wcvdv/)
Czy ktoś poszukuje 918 Spydera? Oto dwie interesujące opcje z nadchodzących aukcji:
Egzemplarz numer 322 z przebiegiem niespełna 160 kilometrów, jedyny w kolorze Guards Red.
https://www.goodingco.com/vehicle/2015-porsche-918-spyder/
(https://s5.postimg.cc/btqkub2jn/g04.jpg) (https://postimg.cc/image/btqkub2jn/) (https://s5.postimg.cc/l1itazu6b/g03.jpg) (https://postimg.cc/image/l1itazu6b/) (https://s5.postimg.cc/b47shxuab/g02.jpg) (https://postimg.cc/image/b47shxuab/) (https://s5.postimg.cc/xg5lbbdyr/g01.jpg) (https://postimg.cc/image/xg5lbbdyr/)
Egzemplarz numer 290 do pary z 911 R z tym samym numerem. To jeden z 294 modeli z rynku USA, przebieg niecałe 3700 kilometrów.
https://www.bonhams.com/auctions/24452/preview_lot/5136965/
https://www.bonhams.com/auctions/24452/preview_lot/5136966/
(https://s5.postimg.cc/u9b1rnynn/b08.jpg) (https://postimg.cc/image/u9b1rnynn/) (https://s5.postimg.cc/6v32fq90j/b07.jpg) (https://postimg.cc/image/6v32fq90j/) (https://s5.postimg.cc/uytu40c1v/b06.jpg) (https://postimg.cc/image/uytu40c1v/) (https://s5.postimg.cc/3o8iw4jfn/b05.jpg) (https://postimg.cc/image/3o8iw4jfn/)
(https://s5.postimg.cc/gse38t3rn/b04.jpg) (https://postimg.cc/image/gse38t3rn/) (https://s5.postimg.cc/yifrtt71v/b03.jpg) (https://postimg.cc/image/yifrtt71v/) (https://s5.postimg.cc/yv76004r7/b02.jpg) (https://postimg.cc/image/yv76004r7/) (https://s5.postimg.cc/yv7600rwj/b01.jpg) (https://postimg.cc/image/yv7600rwj/)
https://www.youtube.com/watch?v=hhyCzbgZHxM
https://www.youtube.com/watch?v=V61NJg9bCpI
Do wzięcia egzemplarz numer 594 z przebiegiem tylko 900 kilometrów.
https://rmsothebys.com/en/auctions/LF18/London/lots/r0015-2015-porsche-918-spyder/697934
(https://s5.postimg.cc/u4vp0mscj/car-01.jpg) (https://postimg.cc/image/u4vp0mscj/) (https://s5.postimg.cc/ew5rmv6dv/car-02.jpg) (https://postimg.cc/image/ew5rmv6dv/) (https://s5.postimg.cc/vwonvkm03/car-03.jpg) (https://postimg.cc/image/vwonvkm03/) (https://s5.postimg.cc/p686m5e9v/car-04.jpg) (https://postimg.cc/image/p686m5e9v/)
(https://s5.postimg.cc/ye0f2ty6r/car-05.jpg) (https://postimg.cc/image/ye0f2ty6r/) (https://s5.postimg.cc/ye0f2tir7/car-06.jpg) (https://postimg.cc/image/ye0f2tir7/) (https://s5.postimg.cc/3jt6535er/car-07.jpg) (https://postimg.cc/image/3jt6535er/) (https://s5.postimg.cc/85padgtir/car-08.jpg) (https://postimg.cc/image/85padgtir/)
https://www.youtube.com/watch?v=7nEp8fHCGGU
https://www.youtube.com/watch?v=W3yNCPqEh6Q
https://www.youtube.com/watch?v=V2Uu-Q7sqvg
https://www.youtube.com/watch?v=Bbcm3q_UsZc
https://www.youtube.com/watch?v=edFkqXjJ_fg
https://www.youtube.com/watch?v=i9lHChVHPVQ
https://www.youtube.com/watch?v=Ua40fKVPCzs
https://www.youtube.com/watch?v=UjiIRKRjd1g
https://www.youtube.com/watch?v=gqOUfOFjWps
https://www.youtube.com/watch?v=_KtExfSjh_8
https://www.youtube.com/watch?v=14RUMMJLAHY