No i mamy nowości w Aventadorze, o których mówiło się nieoficjalnie już jakiś czas temu:
- system start/stop z energią potrzebną do ponownego uruchomienia silnika w 180 milisekung przechowywaną w specjalnych kondensatorach, jednocześnie odchudzono zwykły akumulator i zrzucono 3 kilogramy
- system odłączania cylindrów (Cylinder Deactivation System), który przy prędkościach do 135 km/h i małym obciążeniu wyłącza z pracy połowę cylindrów
- średnie zużycie paliwa spadło o siedem procent do 16 l/100km
- zużycie paliwa i emisja CO2 przy około 130 km/h spadły o 20%
- średnia emisja dwutlenku węgla spadła z 398 do 370 g/km
- utwardzono sprężyny zawieszenia i poprawiono pracę amortyzatorów
- do oferty dołączyły nowe felgi Dione
- ofertę powiększono o karbonowe elementy nadwozia i wnętrza (spoiler, wloty powietrza, klapa silnika, wypełnienie komory silnika)
News:
Lamborghini Aventador LP700-4 - W pełni świadomy.
Zapraszam do komentowania i dzielenia się wrażeniami.