Te oczywiste (
Dauer 962 Le Mans,
DP62,
Koenig C62 i
Schuppan 962CR) to też w wielu przypadkach konwersje z egzemplarzy wyścigowych. W przypadku Dauera jeśli dobrze pamiętam była możliwość nabycia "nowego", drogowego samochodu, ale czy rzeczywiście takie budowano? Mieli też swoje ścigacze. Schuppan budował zarówno wyścigowe 962, jak i drogowe. Modele wyścigowe składało chyba też kilka innych zespołów...
Poza nimi jest jeszcze kilka innych sztuk, dość powszechnie znanych:
962 Derek Bell Signature Edition z nowozelandzkiego Switec z silnikiem twin turbo z 911 GT2 serii 993. Planowana była produkcja seryjna, ale zakończyło się na jednej sztuce z numerem #00. Co jakiś czas pojawia się w ogłoszeniach na sprzedaż - albo tak często zmienia właściciela, albo tak długo nie może znaleźć nowego.
962 Street Competition sprzedane w 2003 roku poprzez RM Auctions za 195 tysięcy dolarów.
Najprawdopodobniej ta sama sztuka została później przemalowana na szaro.
Być może to ta sama sztuka, którą widać także w niemieckim "Motor Revue".
Jest też taki niedyskretny egzemplarz, być może któryś z innych Japończyków:
Czerwono-biała sztuka, która przewinęła się przez Automobile Legner, zarejestrowana z prędkością maksymalną 405 km/h i możliwością podniesienia mocy z 750 do 1000 KM.
Schuppan 962 LM, konwersja wyścigowego auta na drogowe: