Jak informuje Auto Zeitung niemieckie BMW pracuje nad superautem, które byłoby odpowiedzią na Mercedesa SLR i Audi R8. Spadkobierca M1 miałby pojawić się w 2012 roku. Pierwsza wizja artystyczna:
Samochód ma być osadzony na płycie podłogowej wykonanej w całości z włókien węglowych, karbonowa ma być także karoseria. Do tego ceramiczno-karbonowe hamulce, felgi z lekkich stopów aluminium i kubełkowe fotele z Kevlaru.
Auto ma być napędzane podwójnie doładowanym silnikiem V10 umieszczonym z przodu. Jednostka ta ma być sterowana zupełnie nowym układem ECU firmy Infineon i rozwijać moc 625 KM pozwalającą osiągnąć prędkość blisko 400 km/h.
Dla mniej zamożnych ma być oferowana także wersja z silnikiem V8 w cenie 150 tysięcy euro. Supersportowe BMW z V10 pod maską ma być wydatkiem sięgającym nawet 300 tysięcy euro.