Nowe 911 Carrera S oficjalnie oficjalne.
3,8l, 400 KM
0-100 km/h: 4,3 s (PDK), 4,1 s (Sport Plus)
(https://img38.imageshack.us/img38/7364/cs1ms.th.jpg) (https://img38.imageshack.us/i/cs1ms.jpg/) (https://img546.imageshack.us/img546/9256/cs2q.th.jpg) (https://img546.imageshack.us/i/cs2q.jpg/) (https://img827.imageshack.us/img827/460/cs3d.th.jpg) (https://img827.imageshack.us/i/cs3d.jpg/) (https://img689.imageshack.us/img689/5818/cs4l.th.jpg) (https://img689.imageshack.us/i/cs4l.jpg/)
(https://img818.imageshack.us/img818/8125/cs5bl.th.jpg) (https://img818.imageshack.us/i/cs5bl.jpg/) (https://img33.imageshack.us/img33/4315/cs6z.th.jpg) (https://img33.imageshack.us/i/cs6z.jpg/) (https://img804.imageshack.us/img804/1917/cs7n.th.jpg) (https://img804.imageshack.us/i/cs7n.jpg/)
Zamówienia można składać już od 1 września, w salonach sprzedaży od 3 grudnia. Cena w Niemczech z 19-procentowym VAT'em to 102,5 tysięce euro.
Z przodu trochę szpecą go te wielkie LEDy, tył za to idealny, a wydłużenie osi ani trochę nie zaszkodziło profilowi, a wręcz przeciwnie. Z niecierpliwością czekam na kolejne wersje.
Wieści z Frankfurtu: nowa Carrera S jest na Nordschleife o 13 sekund szybsza od starej, równiając się z 911 GT3. Wynik podczas testów: 7 minut i 40 sekund.
https://www.goauto.com.au/mellor/mellor.nsf/story2/BE8C909287110025CA25790D0018317A
No naprawdę inżynierowie Porsche po raz kolejny wyczyniają cuda. Aż strach pomyśleć jaki czas zrobi turbo albo GT3. Pewnie lepszy niż 918...
Porsche przygotowało Powerkit dla 911 Carrera S, sprowadzający się do modyfikacji ECU, nowych głowic cylindrów, wałków rozrządu, nowego układu dolotowego, centralnego radiatora, zmodyfkowanego układu wydechowego i seryjnego pakietu Sport Chrono z aktywnym mocowaniem silnika. Zamiast 400 dostajemy 430 KM, które w przypadku przekładni PDK w trybie Sport Plus pozwalają rozpędzić się do 100 km/h w 4,0 sekundy. Prędkość maksymalna wzrosła do 306 km/h (z ręczną skrzynią biegów do 308 km/h). Silnik otrzymał też nowe, karbonowe przykrycie. Jako bonus rozszerzenie oferty Porsche Exclusive, szczególnie jeśli chodzi o liczne dodatki do nadwozia. Tu w roli głównej "kaczy kuper".
(https://img26.imageshack.us/img26/7306/70086426.th.jpg) (https://img26.imageshack.us/i/70086426.jpg/) (https://img72.imageshack.us/img72/2851/55330593.th.jpg) (https://img72.imageshack.us/i/55330593.jpg/) (https://img803.imageshack.us/img803/4880/10241666.th.jpg) (https://img803.imageshack.us/i/10241666.jpg/) (https://img546.imageshack.us/img546/1504/48804474.th.jpg) (https://img546.imageshack.us/i/48804474.jpg/)
News: Porsche 911 Carrera S - Exclusive Powerkit (https://autogen.pl/news-2401-porsche-911-carrera-s-exclusive-powerkit.html).
Zapraszam do komentowania i dzielenia się wrażeniami. :)
7:37,9 na Nordschleife
https://www.youtube.com/embed/OnSpVN0-wio
Komórka Porsche Tequipment przygotowała pakiet aktualizacji dla starych 911 na przykładzie 911 Carrery S z 2011 roku. Mamy Tu praktycznie wszystko: od pakietu nadwoziowego, poprzez wnętrze, zawieszenie, hamulce, felgi po modyfikacje silnika, którego moc została zwiększona z 400 do 430 koni mechanicznych.
(https://s24.postimg.cc/wvka85k1t/911_01.jpg) (https://postimg.cc/image/wvka85k1t/) (https://s24.postimg.cc/svd4vwtkx/911_02.jpg) (https://postimg.cc/image/svd4vwtkx/) (https://s24.postimg.cc/d4wng0zpd/911_03.jpg) (https://postimg.cc/image/d4wng0zpd/) (https://s24.postimg.cc/9esf9dygx/911_04.jpg) (https://postimg.cc/image/9esf9dygx/)
(https://s24.postimg.cc/t0gw5l0w1/911_05.jpg) (https://postimg.cc/image/t0gw5l0w1/) (https://s24.postimg.cc/iex0tkukh/911_06.jpg) (https://postimg.cc/image/iex0tkukh/) (https://s24.postimg.cc/oxpv6i6rl/911_07.jpg) (https://postimg.cc/image/oxpv6i6rl/) (https://s24.postimg.cc/jq4s21q69/911_08.jpg) (https://postimg.cc/image/jq4s21q69/)