Cayman i Boxster doczekały się wersji Gran Turismo Sport, które dysponują 3,4-litrowym boxerem o mocy 330 KM w przypadku roadstera i 340 KM w przypadku coupe oraz momentem obrotowym 380 Nm. Cayman GTS z przekładnią PDK w trubie Sport Plus rozwija 100 km/h w czasie 4,6 sekund, Boxster GTS jest o 0,1 sekundy wolniejszy. Oba auta w każdym przypadku rozwijają co najmniej 280 km/h. Sprzedaż rusza w maju. Roadstera wyceniono w Niemczech na 69,95 tysięcy euro, coupe na 73,76 tysięcy euro (wliczając VAT i lokalne opłaty).
(https://s5d1.turboimagehost.com/t1/18305771_cay_1.jpg) (https://www.turboimagehost.com/p/18305771/cay_1.jpg.html) (https://s5d1.turboimagehost.com/t1/18305772_cay_2.jpg) (https://www.turboimagehost.com/p/18305772/cay_2.jpg.html) (https://s5d1.turboimagehost.com/t1/18305773_cay_3.jpg) (https://www.turboimagehost.com/p/18305773/cay_3.jpg.html)
(https://s5d1.turboimagehost.com/t1/18305774_cay_4.jpg) (https://www.turboimagehost.com/p/18305774/cay_4.jpg.html) (https://s5d1.turboimagehost.com/t1/18305775_cay_5.jpg) (https://www.turboimagehost.com/p/18305775/cay_5.jpg.html) (https://s5d1.turboimagehost.com/t1/18305776_cay_6.jpg) (https://www.turboimagehost.com/p/18305776/cay_6.jpg.html)
News: Porsche Cayman GTS - Uciekający punkt odniesienia (https://autogen.pl/news-3206-porsche-cayman-gts-uciekajacy-punkt-odniesienia.html).
Zapraszam do komentowania i dzielenia się wrażeniami.