Bentley ogłasza najbardziej ekstremalnego, drogowego Continentala w historii: GT3-R. Maszynka inspirowana torowym Continentalem GT3 przewiduje miejsce tylko dla dwojga, zrzuca 100 kilogramów w porównaniu do GT V8 S, będzie limitowana do tylko 300 sztuk i wykańczana w oddziale Bentley Motorsport. Pod maską 4-litrowe, podwójnie doładowane V8 o mocy 580 KM i momencie 700 Nm. Do tego 8-stopniowy automat ZF, napęd na wszystkie koła, węglowo-krzemowe tarcze hamulcowe o średnicy aż 420 milimetrów z przodu. Masa 2195 kilogramów, setka w 3,8 sekund, maksymalnie jakieś 273 km/h.
(https://s5d4.turboimagehost.com/t/19098648_image001.jpg) (https://www.turboimagehost.com/p/19098648/image001.jpg.html) (https://s5d4.turboimagehost.com/t/19098651_image003.jpg) (https://www.turboimagehost.com/p/19098651/image003.jpg.html) (https://s5d4.turboimagehost.com/t/19098655_image006.jpg) (https://www.turboimagehost.com/p/19098655/image006.jpg.html) (https://s5d4.turboimagehost.com/t/19098659_image007.jpg) (https://www.turboimagehost.com/p/19098659/image007.jpg.html)
(https://s5d4.turboimagehost.com/t/19098664_image008.jpg) (https://www.turboimagehost.com/p/19098664/image008.jpg.html) (https://s5d4.turboimagehost.com/t/19098667_image010.jpg) (https://www.turboimagehost.com/p/19098667/image010.jpg.html) (https://s5d4.turboimagehost.com/t/19098669_image011.jpg) (https://www.turboimagehost.com/p/19098669/image011.jpg.html) (https://s5d4.turboimagehost.com/t/19098671_image012.jpg) (https://www.turboimagehost.com/p/19098671/image012.jpg.html)
(https://s5d4.turboimagehost.com/t/19098673_image015.jpg) (https://www.turboimagehost.com/p/19098673/image015.jpg.html) (https://s5d4.turboimagehost.com/t/19098675_image016.jpg) (https://www.turboimagehost.com/p/19098675/image016.jpg.html) (https://s5d4.turboimagehost.com/t/19098676_image017.jpg) (https://www.turboimagehost.com/p/19098676/image017.jpg.html) (https://s5d4.turboimagehost.com/t/19098678_image018.jpg) (https://www.turboimagehost.com/p/19098678/image018.jpg.html)
News: Bentley Continental GT3-R - Ukryta opcja (https://autogen.pl/news-3279-bentley-continental-gt3-r-ukryta-opcja.html).
Zapraszam do komentowania i dzielenia się wrażeniami.
Z wielkich zapowiedzi modelu bazowanego na aucie GT3 mamy V8S odchudzone o 100 kilo.
Jestem trochę zaskoczony i rozczarowany.
Zaskoczony jego wyglądem i pojawieniem się, a rozczarowany kiepskim odchudzaniem, bo mimo wszystko auto wciąż waży ponad dwie tony... Szkoda, że Bentley nie wysilił się na zrobienie tylnej i bocznych szyb z poliwęglanu, zderzaków z tworzyw sztucznych, maski, klapy bagażnika, drzwi i wału napędowego z karbonu.
Ujęcie 100 kilogramów w takiej skali to tyle, co nic... Tu powinno odpaść z 500 kilogramów, w środku świecić większa golizna i w ogóle. Ale... czy klienci Bentley'a byliby rzeczywiście czymś takim zainteresowani?
Nie tego się spodziewałem.
Gdyby przynajmniej zeszli poniżej tych 2 ton... Niestety rozczarowanie...
https://www.youtube.com/watch?v=MJD4OLMbkdM
https://www.youtube.com/watch?v=2_VIn0fgbNs
https://www.youtube.com/watch?v=sy5jPtBBEtE