Hyundai zapowiada na przyszłym rok elektryczny/hybrydowy kompakt Ioniq, który dostępny będzie w aż trzech wariantach: EV (model elektryczny z bateriami litowo-jonowymi), PHEV (hybryda z silnikiem spalinowym i możliwością podłączenia pod gniazdko) oraz HEV (hybryda z silnikiem spalinowym i systemami odzyskiwania energii kinetycznej służącymi do ładowania baterii). Premiera już w styczniu.
(https://s5.postimg.cc/gkbgs3jdf/001.jpg) (https://postimg.cc/image/gkbgs3jdf/) (https://s5.postimg.cc/lugfje3mb/002.jpg) (https://postimg.cc/image/lugfje3mb/)
Zapowiedzi ciąg dalszy:
(https://s5.postimg.cc/tznx3xyab/io_001.jpg) (https://postimg.cc/image/tznx3xyab/) (https://s5.postimg.cc/o0060adhv/io_002.jpg) (https://postimg.cc/image/o0060adhv/)
Hyundai opublikował kolejne szkice auta:
[zdjęcia off-line]
Ioniq na pierwszych zdjęciach!
[zdjęcia off-line]
Ioniq w całej okazałości. Auto w wersji hybrydowej napędza 4-cylindrowa jednostka GDI o pojemności 1,6 litra, mocy 105 KM i momencie 147 Nm oraz silnik elektryczny o mocy 44 KM i momencie 170 Nm, które współpracują z 6-stopniową przekładnią DCT. Cały układ dostarcza do 141 KM i 265 Nm. W trybie elektrycznym można rozpędzić się do 120 km/h.
(https://s5.postimg.cc/49vvhex1v/1_1.jpg) (https://postimg.cc/image/49vvhex1v/) (https://s5.postimg.cc/6d1pbc7gz/1_2.jpg) (https://postimg.cc/image/6d1pbc7gz/) (https://s5.postimg.cc/akwhk38wj/1_3.jpg) (https://postimg.cc/image/akwhk38wj/) (https://s5.postimg.cc/xdk3dnl5f/1_4.jpg) (https://postimg.cc/image/xdk3dnl5f/)
https://www.youtube.com/watch?v=ZWBOB2TV5mI