[instagram]https://www.instagram.com/p/BGaModiQbQh/?taken-by=the_real_lanzante[/instagram]
:O
P1 LM w całej okazałości: https://www.roadandtrack.com/new-cars/future-cars/news/a29665/meet-the-mclaren-p1-lm-the-986hp-high-downforce-grocery-getter/
(https://s5.postimg.cc/e0irycfgz/m01.jpg) (https://postimg.cc/image/e0irycfgz/) (https://s5.postimg.cc/gvvv57jgz/m02.jpg) (https://postimg.cc/image/gvvv57jgz/) (https://s5.postimg.cc/xkxb14g2b/m03.jpg) (https://postimg.cc/image/xkxb14g2b/) (https://s5.postimg.cc/k5aabo7kj/m04.jpg) (https://postimg.cc/image/k5aabo7kj/)
Ja jestem tak bardzo za jak to tylko możliwe, ale właściciele P1 będą zdenerwowani ;D
Dzisiejszy przejazd P1 LM z Kennym Brackiem za kierownicą jest po prostu niewiarygodny :O
48.72
EDIT: 47.07 i drugie miejsce w Supercar shootout
News: McLaren P1 LM - Rzeczy niestworzone (https://autogen.pl/news-4097-mclaren-p1-lm-rzeczy-niestworzone.html).
(https://s5.postimg.cc/byj7mufdf/image.jpg) (https://postimg.cc/image/byj7mufdf/) (https://s5.postimg.cc/glp9om2qb/image.jpg) (https://postimg.cc/image/glp9om2qb/) (https://s5.postimg.cc/72fkv5f83/image.jpg) (https://postimg.cc/image/72fkv5f83/) (https://s5.postimg.cc/bpq8anryr/image.jpg) (https://postimg.cc/image/bpq8anryr/)
Zapraszamy do komentowania i dzielenia się wrażeniami.
https://www.youtube.com/watch?v=p9J0eakk2Kg
nie wyobrażam sobie, żeby cokolwiek poza tym megahiper Astonem miało szansę pobić ten rekord
albo produkcyjną wersją Bugatti VGT
Taaa...astonem :D
https://youtu.be/ViDP0ZH3mm0
P1 LM nie miał na celu pobicia każdego rekordu trasy, a wyłącznie rekordu wśród samochodów drogowych ;p
[instagram]https://www.instagram.com/p/BHP1exEDG6o/[/instagram]
Lanzante wybiera się z P1 LM na Nordschleife. Jeśli warunki będą odpowiednie to może zostać podjęta próba pobicia rekordu okrążenia.
https://www.autocar.co.uk/car-news/new-cars/mclaren-p1-lm-guns-nürburgring-lap-record (https://www.autocar.co.uk/car-news/new-cars/mclaren-p1-lm-guns-n%C3%BCrburgring-lap-record)
https://www.youtube.com/watch?v=iyfIFY0x5OI
No coż, w takim razie naprawa Koenigsegga będzie tak długa i kosztowna, że nie będą mogli sobie pozwolić na drugie podejście do bicia rekordu ;D
Tak czy inaczej trzeba się spodziewać czasu pewnie dopiero w przyszłym roku - niemal każda poważna próba trwa miesiącami, a winter is coming.
[instagram]https://www.instagram.com/p/BJ81zLFg2vQ/[/instagram]
testy nowego ospojlerowania, jednopłatowe tylne skrzydło? Wygląda to co najmniej dziwnie
[instagram]https://www.instagram.com/p/BQ5cYknDbMU/[/instagram]
Wygląda na to, że różnic jest trochę więcej
Zdaje się, że silnik 4.0 pojawił się dopiero niedawno przy okazji nowego 720S i pierwszy P1 LM z Goodwood miał starą jednostkę napędową, a kolejne mają już większą. W pierwszej sztuce też chyba już wymieniono silnik.
Czyli to jest ten nowy silnik z 720? Myślałem, że po prostu rozwiercili jednostkę z P1. Jestem szczerze ciekaw, co jeszcze pozmieniali i jaki będzie tego efekt.
Z tego co piszą ludzie na mclarenlife.com, będący blisko marki - tak, to zupełnie nowy silnik na bazie motoru z 720S, który dostarcza McLaren, a nie stara jednostka, zmodyfikowana przez Lanzante.
W ogóle chyba nie ma tu tego filmu:
https://www.youtube.com/watch?v=GQZfIiKnNtU
News: McLaren P1 LM - Czas na Nordschleife (https://autogen.pl/news-4406-mclaren-p1-lm-czas-na-nordschleife.html).
https://www.youtube.com/watch?v=U4UD2N0EAdo
Teraz to już nie robi takiego wrażenia jak jeszcze rok temu...
Co do artykułu, to czy GTR nie jest sporo lżejszy od wersji drogowej, a LM jeszcze lżejszy od GTRa? W takim razie 1390 kg wygląda na dość sporo.
Niestety masa masie nierówna... Jedni podają na sucho bez żadnych płynów, na sucho ale tylko z pustym zbiornikiem paliwa, w stanie gotowym do jazdy ze zbiornikiem pełnym w pewnych procentach, według norm przewidujących kierowcę i bagaż albo jeszcze inaczej. I tu się wszystko gubi. Lanzante podają, że LM jest o 60 kilogramów lżejszy od GTR i waży 1390 kilogramów (czy na sucho czy w jakimkolwiek stanie gotowym do jazdy - nie podają). McLaren z kolei podaje, że GTR schudł w porównaniu do drogowego P1 o 50 kilogramów, a drogowy P1 miałby ważyć 1395 kilogramów na sucho... lub 1450; podają różnie, najczęściej to pierwsze.
https://www.youtube.com/watch?v=yNjGylpwjTo
https://www.youtube.com/watch?v=fANaEy8M3wY
https://www.youtube.com/watch?v=sdu1g7ahqus