BMW zdradza szczegóły na temat elektrycznego i4, które ma pojawić się w 2021 roku: około 530 KM, baterie o masie około 550 kg i pojemności 80 kWh, 100 km/h w około cztery sekundy, zasięg około 600 kilometrów, ładowanie ze stacji o mocy do 150 Kw (około 35 minut do około 80%).
(https://i.postimg.cc/WDTVjBkf/img001.jpg) (https://postimg.cc/WDTVjBkf) (https://i.postimg.cc/vgmdx5Xr/img002.jpg) (https://postimg.cc/vgmdx5Xr) (https://i.postimg.cc/Q9nZQVnR/img003.jpg) (https://postimg.cc/Q9nZQVnR) (https://i.postimg.cc/VSg8NK9s/img004.jpg) (https://postimg.cc/VSg8NK9s)
(https://i.postimg.cc/CnBTmY3d/img005.jpg) (https://postimg.cc/CnBTmY3d) (https://i.postimg.cc/N5XvXs8z/img006.jpg) (https://postimg.cc/N5XvXs8z) (https://i.postimg.cc/kDzdD6SS/img007.jpg) (https://postimg.cc/kDzdD6SS) (https://i.postimg.cc/6TyX9L8w/img008.jpg) (https://postimg.cc/6TyX9L8w)
BMW i4 w całej okazałości: w najmocniejszej wersji dostaniemy do 530 KM, zasięg do 390 kilometrów, setka w 4 sekundy. Więcej szczegółów wkrótce.
https://www.youtube.com/watch?v=jHF3RHQCqsA
News: BMW i4 M50 - Łagodne przejście (https://autogen.pl/news-5474-bmw-i4-m50-lagodne-przejscie.html).
(https://i.postimg.cc/G4w9z7dx/img001.jpg) (https://postimg.cc/G4w9z7dx) (https://i.postimg.cc/Q9yd7Sf5/img002.jpg) (https://postimg.cc/Q9yd7Sf5) (https://i.postimg.cc/XZxJjnFs/img003.jpg) (https://postimg.cc/XZxJjnFs) (https://i.postimg.cc/SJzJ6FFK/img004.jpg) (https://postimg.cc/SJzJ6FFK)
(https://i.postimg.cc/0MQNrh0P/img005.jpg) (https://postimg.cc/0MQNrh0P) (https://i.postimg.cc/BtzjPZzy/img006.jpg) (https://postimg.cc/BtzjPZzy) (https://i.postimg.cc/HJTn1rJJ/img007.jpg) (https://postimg.cc/HJTn1rJJ) (https://i.postimg.cc/WdGzyG4L/img008.jpg) (https://postimg.cc/WdGzyG4L)
https://www.youtube.com/watch?v=RdsJq85WRhk
https://www.youtube.com/watch?v=8PPnuy0AYZ8
https://www.youtube.com/watch?v=kSRMsgQLl_s
https://www.youtube.com/watch?v=ezmeX8c672U
https://www.youtube.com/watch?v=qmqm5FrRN8A
https://www.youtube.com/watch?v=A0QocWNuRTg