News: Porsche 718 GTS 4.0 - Duża pojemność (https://autogen.pl/news-5167-porsche-718-gts-40-duza-pojemnosc.html).
(https://i.postimg.cc/mhR2523y/img001.jpg) (https://postimg.cc/mhR2523y) (https://i.postimg.cc/8JgPDT2D/img002.jpg) (https://postimg.cc/8JgPDT2D) (https://i.postimg.cc/vxQYg38N/img003.jpg) (https://postimg.cc/vxQYg38N)
(https://i.postimg.cc/Z9dK1WDV/img004.jpg) (https://postimg.cc/Z9dK1WDV) (https://i.postimg.cc/R61CZjmt/img005.jpg) (https://postimg.cc/R61CZjmt) (https://i.postimg.cc/ZWg578jW/img006.jpg) (https://postimg.cc/ZWg578jW)
Zapraszamy do komentowania i dzielenia się wrażeniami.
https://www.youtube.com/watch?v=1vaDrZWbWq4
https://www.youtube.com/watch?v=Uv0W7l6QSHY
https://www.youtube.com/watch?v=8b6VEbfIZZE
https://www.youtube.com/watch?v=e_0OmNUcdCM
https://www.youtube.com/watch?v=J3PlIdq8RMI
https://www.youtube.com/watch?v=B6Of20RHsPI
Czterolitrowe 718 - Boxster GTS, Cayman GTS, Spyder i Cayman GT4 - dostają przekładnie PDK. Spyder i GT4 rozpędzają się do setki w 3,9 sekundy (0,5 sekundy szybciej, niż z manualem), a do 200 km/h w 13,4 sekundy (0,4 sekundy szybciej). GTS poprawiają się o takie same wartości do odpowiednio 4,0/13,7 sekundy. Do wyboru mamy kilka trybów jazdy, kontrolę szybkiego startu oraz tryb Sport Responce, w którym skrzynia i silnik przez 20 sekund pracują na pełni swoich możliwości.
(https://i.postimg.cc/67L0cLmw/img001.jpg) (https://postimg.cc/67L0cLmw) (https://i.postimg.cc/jWrcykvZ/img002.jpg) (https://postimg.cc/jWrcykvZ)
https://www.youtube.com/watch?v=33SC1IHld9Q
https://www.youtube.com/watch?v=1rbTL_Q09Xg