GreenGT H24 (2020)

Zaczęty przez Ecnelis, 05.10.2020, 21:18:32

Poprzedni wątek - Następny wątek

Ecnelis

News: GreenGT MissionH24 - Silna potrzeba.



Zachęcamy do komentowania i dzielenia się wrażeniami.

AutoGEN

#1
Specyfikacja najnowszego prototypu:


Ecnelis

#2
Trwają prace nad nową, wodorową klasą prototypów, które mają ruszyć do 24-godzinnego Le Mans w sezonie 2024. Wybrano zakłady, które będą odpowiadać za podwozia: to Oreca oraz Red Bull Advanced Technologies w spółce.

https://www.24h-lemans.com/en/news/red-bull-advanced-technologies-and-oreca-to-supply-hydrogen-class-chassis-in-2024-54756

AutoGEN

#3

Ecnelis


Ecnelis

#5
News: GreenGT H24 - Pierwszy start.



Zachęcamy do komentowania i dzielenia się wrażeniami.


AutoGEN

#7
Podsumowanie roku 2022:

- udane starty w trzech wyścigach (Imola, Spa-Francorchamps i Algarve w Le Mans Cup)
- 290,8 km/h na prostej Hunaudieres
- dwa prototypy na Festiwalu Prędkości w Goodwood

https://www.youtube.com/watch?v=XPj4wOQVpkA

AutoGEN

#8
Wygląda na to, że wodorowe ścigacze zaliczą kolejny poślizg: nowa klasa miałaby pojawić się w 24h Le Mans dopiero w 2026 roku, a w sezonie 2025 coś wodorowego mogłoby wystartować z Garażu 56.

https://www.motorsport.com/lemans/news/le-mans-hydrogen-class-delay-for-2026-not-a-big-deal/10432985/

AutoGEN

#9
ACO po raz kolejny potwierdza prace nad nową klasą hybrydowych prototypów, które miałyby pojawić się w Le Mans w ciągu kilku najbliższych lat. Wśród zainteresowanych ma być m.in. Toyota.

https://www.24h-lemans.com/en/news/hydrogen-technologies-to-be-welcomed-at-the-24-hours-of-le-mans-57458