SCG 007S (2025)

Zaczęty przez AutoGEN, 23.03.2021, 04:54:54

Poprzedni wątek - Następny wątek

AutoGEN

James Glickenhaus zapowiada drogowe 007S: trzy miejsca z kierowcą na środku, moc ponad 1400 KM, masa około 1270 kilogramów w stanie gotowym do jazdy, aerodynamika zgodna z wyścigowym LMH, przygotowanie do jazdy torowej (m.in. wbudowane podnośniki), limit 24 egzemplarzy, cena 2,3 miliona dolarów za sztukę. Pierwsze sztuki w ciągu dwóch lat od zarezerwowania wszystkich 24 aut.

https://www.facebook.com/james.glickenhaus/posts/10158870132332348



Dla przypomnienia torowe 007 klasy LMH, które zadebiutuje wkrótce w serii WEC:


AutoGEN

#1
SCG ogłasza, że zaczyna w tym roku budowę drogowych 007S z przeszło 1000-konnymi silnikami i trzema miejscami w środku.

CytatWe are pleased to announce that in addition to our 007 LMH's racing this year in the WEC and at Le Mans starting at Sebring, we are also starting production of the first 007S Road versions. At least one will be natural CF. The 007S will be a 3 seater and have a 6.2L TT V8 making 1000 HP in everyday tune.

https://www.facebook.com/ScuderiaCameronGlickenhaus/posts/5420100281351734

AutoGEN

#2
Glickenhaus przy okazji odbioru pucharu za trzecie miejsce wśród producentów Hypercar w zakończonym sezonie World Endurance Championship potwierdza, że w budowie jest nie jedna, ale dwie sztuki drogowego 007.

https://www.facebook.com/ScuderiaCameronGlickenhaus

CytatOur first two road legal version of our 007 Le Mans racer are in production.

AutoGEN

#3
Prace nad 3-osobową, drogową wersją z nowym V8 o mocy około 1000 KM trwają. W najnowszej wizualizacji 007S otrzymało przód wzorowany na modelu 004S. To już wersja ostateczna - trwa budowa pierwszych sztuk.


AutoGEN

#4
Prace trwają, projekt wnętrza:


AutoGEN


AutoGEN

#6
Kolejna migawka z postępu prac: