Takie ujednolicenie europejskich i azjatyckich pucharów, w którym teraz mamy CN i FLM to bardzo dobry pomysł. Nowe zespoły, które nie mają ogromnych budżetów i samochody będą mogły pokazać się teraz i tu i tu. Według mnie sytuacja win-win. I co rozumiesz przez "hardcorowe"? Hardcorowe będą właśnie LMP3, LMP1 to dzisiaj prawie statki kosmiczne.
Naprawdę chciałbyś zlikwidować obecnie najpopularniejsze LMP2 i otworzyć GT1? Co miałyby zrobić wtedy wszystkie zespoły LMP2? Znaleźć wielkie pieniądze na działalność LMP1? Zostać zdegradowane do GT? Kto miałby zainteresować się GT1, oprócz producentów z obecnych GTE i GT3? Opracowanie GT1, o ile tylko nie byłyby to ostrzejsze GTE, to byłyby kolejne, ogromne koszty, także organizacji nowych mistrzostw, a takie GT1 World skończyło się nie bez powodu bardzo szybko.