Lamborghini Aventador LP700-4 (2011)

Zaczęty przez Ecnelis, 23.10.2008, 17:26:36

Poprzedni wątek - Następny wątek

Ecnelis

#75

Ecnelis

#76
Nowe kolory ustrzelone na flickr.com:



Jazda w whatcar.com:



Jazda w foxnews.com:


Ecnelis

#77
Kolejna jazda w magazynie "Auto Express", tym razem z rozpędzeniem się do prawie 335 km/h i sporym zapasem na jeszcze więcej.



https://www.autoexpress.co.uk/carreviews/firstdrives/275137/lamborghini_aventador.html

Ecnelis

#78
Wykonany z cennych kruszców i włókien węglowych model Aventadora od Roberta Guelpena to już historia. Najnowsze dzieło artysty to model w skali 1:8 z zawieszeniem w całości ze złota, platynowymi kołami, karbonowym nadwoziem powlekanym złotem, złotymi fotelami i przeszło 700 diamentami. Wartość? Jakieś 3,5 milionów euro. Dzieło sztuki wyląduje niedługo na aukcji w Nowym Jorku, a dochód zostanie przeznaczony na cele charytatywne.


rafal345

#79
Temu człowiekowi chyba się ostro nudzi, czekam na wersję wyrzeźbioną z meteorytu z zdalnie sterowanym silnikiem wodorowym i napędem na cztery koła

Ecnelis

#80
Test w niemieckim "Sport Auto":

0-100 km/h - 3,1 sekund
0-200 km/h - 8,8 sekund
Prędkość maksymalna: 354 km/h (według GPS, na prędkościomierzu 370 km/h)
Okrążenie Hockenheimring: 1 minuta i 8,6 sekund (0,9 sekundy lepiej niż LP670-4 SV)

I spotkanie Aventadora z Enzo oraz Vectorem W8:
https://www.carpassion.com/amerikanische-marken/33869-vector-13.html


Feanor

#81
Wyniki testu troszkę dziwne. Sprint do setki o 0,2 sekundy gorzej od danych producenta, a do 200 o 0,1 sekundy lepiej - zastanawiające. Prędkość maksymalna spodziewana, ale zastanawia mnie ten czas okrążenia - tylko 0,9 lepiej od LP 670? Na torze testowym Top Gear różnica wynosi aż 2,5 sekundy, a ich tor też nie należy do długich.

Ecnelis

#82
Wyniki pomiarów z niemieckiego "AutoBild Sportscars":

Masa: 1807 kg
0-50 km/h: 1,3 sekundy
0-100 km/h: 2,94 sekund
0-160 km/h: 6,0 sekund
0-200 km/h: 8,91 sekund
Ćwierć mili (402 metry): 10,74 sekund
60-100 km/h na 4 biegu: 3,2 sekund
80-120 km/h na 5 biegu: 3,9 sekund
80-120 km/h na 6 biegu: 5,3 sekund
Hamowanie 100-0 km/h: 34,4 m (rozgrzane hamulce, ale na torze nie optymalna przyczepność)
Okrążenie Sachsenring: 1:34,84 - przy 5 stopniach Celsjusza (1,49 s lepiej, niż LP670-4 SV)


Feanor

#83
Zastanawia mnie ta wysoka masa. Chyba że to jest liczone łącznie z paliwem i pasażerem?

Ecnelis

#84
Lambo podaje masę dla suchego samochodu, po zatankowaniu i wypełnieniu płynami robi się jej znacznie więcej, ta z AutoBilda jest zapewne po napełnieniu płynami. Na LamboPower ktoś miał okazję zważyć Aventadora zatankowanego pod sam kurek z uzupełnionymi do pełna innymi płynami, bez kierowcy i pasażera. Wyszło 4042 funty - 1833 kilogramy. W innym pomiarze z pokładowymi płynami i 7/8 paliwa wyszło komuś 3990 funtów - 1810 kilogramów.


Feanor

#85
Pewnie na oparach osiągi by były jeszcze lepsze...


Ecnelis

#87
HRE Performance Wheels wyszło z inicjatywą pod tytułem Vintage Series, pod którą kryją się felgi dla najnowszych egzotyków... wzorowane na obręczach ich przodków sprzed nawet trzech dekad. Seria obejmuje na razie trzy modele, w tym obręcze dla Aventadora inspirowane Countachem:


Ecnelis

#88
Zimowa akademia jazdy:






Ecnelis

#89
How to photograph and light cars in the studio with the Lamborghini Aventador: