Nie ma prostej odpowiedzi na to pytanie, bo nie ma definicji samochodu produkcyjnego - produkowany aktualnie czy produkowany w ostatnich n latach? Produkowany w jakiej liczbie egzemplarzy? Produkowany do użytku drogowego czy wyłącznie torowego? I tak dalej. Nie ma też organu weryfikującego na takich samych zasadach prędkość maksykalną (jedni podejmują próby przejazdu w dwóch kierunkach i liczą średnią, inni w jednym kierunku, jeszcze inni pozostają tylko przy teorii i prób nie podejmują).
Bugatti Tourbillon ma być ograniczony do 445 km/h, ale do produkcji wejdzie oficjalnie dopiero w 2026 roku. Rzeczywista prękość maksymalna będzie pewnie znacznie większa (wzorem prototypowego Chirona Super Sport 300+, kóry w 2019 roku przekroczył 490 km/h). Produkcja Chirona już się zakończyła.
Hennessey Venom F5 podczas testów rozpędził się do 437 km/h, ale to samochód budowany w pojedynczych egzemplarzach i wersję bazową zastąpiły już modele Revolution oraz Evolution. Hennessey cały czas celuje w 500 km/h.
Koenigsegg Agera RS, który nie jest już od kilku lat produkowany, przekroczył w 2017 roku prędkość 457 km/h (447 km/h jako średnia z przejazdów w dwóch kierunkach). Prób z modelem Jesko jeszcze nie było, tu też celują w 500 km/h.
Amerykańskie SSC Tuatara, produkowane w pojedynczych egzemplarzach, w roku 2022 rozpędziło się do 475 km/h i pewnie SSC chciałoby wrócić do prób bicia rekordów i też spróbować przekroczyć barierę 500 km/h.
Powyżej 400 km/h jest też dużo innych modeli: Rimac Nevera, który rozpędził się do 412 km/h, Bugatti W16 Mistral z prędkością ograniczoną do 420 km/h, pojedynczy W16 Mistral World Record Car bez ograniczenia, którym rozpędzono się do 454 km/h, torowy Bugatti Bolide ograniczony do 500 km/h i tak dalej.