Pagani Zonda Revolucion (2013)

Zaczęty przez Ecnelis, 14.06.2012, 13:11:55

Poprzedni wątek - Następny wątek

Zonda

#15
Cytat: Feanor w 16.06.2012, 01:27:28
Jeszcze im mało?

Horacio Pagani'emu zawsze jest mało...

Boska...

Nie piszemy dwóch postów jeden pod drugim w krótkich odstępach czasu, edytujemy poprzedni. - Administracja


Grand

#17
2,6 sekund do setki. Miazga! Tak powinni robić nowe hipersamochody, a nie obciążać je bateriami. Masa poniżej 1100 kg, moc powyżej 800 KM i nie trzeba nic więcej.

rafal345

#18
Bez przesady, takie masochistyczne samochody są fajne ale co za dużo to niezdrowo :P

Olgierd

#19
Masa 1100 kg to masa suchego wozu. W rzeczywistości ta Zonda waży około 1300 kg.

Grand

#20
nie inaczej, "dry weight" jasno się rozumie ;) ale to i tak znacznie mniej, niż współczesne super samochody. Ferrari potrafilo 25 lat temu zrobić tak lekkie auto z F40, dlaczego nie zrobić takiego dzisiaj kosztem różnych wynalazków i wykończenia? Naprawde nie ma obecnie klientów na takie auta? Który pierwszoligowy supercar jest dzisiaj taki "masochistyczny"? Pomijam Sesto Elemento czy Zondę Revo, którymi na zwykłe drogi się nie wyjedzie.

rafal345

#21
Właśnie chodzi mi o to że mało kto będzie kupował te dwa ostatnie które wymieniłeś, obecne hipersamochody pokroju P1 (tak, z karbonowym wnętrzem) czy LaFerrari albo 918 są w miarę cywilizowane. Mam na myśli to że zawsze będą proporcje między "zwykłymi" supersamochodami a takimi potworkami jak Zonda R czy Sesto, jakby wszystkie były produkowane na styl tych ostatnich to wszyscy klienci przesiedliby się do Bentleyów ;D

Ecnelis

#22
Trwa budowa drugiego egzemplarza Revolucion, który dla odmiany będzie miał niebieskie akcenty:


Ecnelis

#23
Druga sztuka już jest:


Ecnelis

#24
Druga sztuka Zondy Revolucion przetestowana i gotowa:



https://www.flickr.com/photos/24606466@N03/with/12564181825/

Feanor

#25
Po prostu przecudowna maszyna!

DanielAquarius

#26
To Pagani jeszcze korzysta z dawnej siedziby? Przecież przenieśli się do nowej kwatery.

Ecnelis

#27
Przenosiny są procesem długotrwałym, w tej chwili w nowym obiekcie trwa już częściowo produkcja. Nowa siedziba obok nowej fabryki zostanie dopiero wybudowana.

https://www.speedhunters.com/2013/10/pagani-tour-next-step/#chapter-new-horizons

DanielAquarius

#28
Aha, czyli mam rozumieć, że tam na razie częściowo składają samochody, a potem, gdy już wybudują to co było w planach przeniesie się tam także biuro projektowe, ruszy pełna produkcja itd.?

Ecnelis

#29
Jak wynika z artykułu będzie właśnie mniej więcej tak:

Next to the main factory building this old concrete warehouse will soon be demolished and in its place a modern face for the Pagani brand resurrected. It will double up as a showroom and display area as well as a place for the administrative office, design studio and some areas of the production line.