LaFerrari vs McLaren P1

Zaczęty przez Ecnelis, 05.03.2013, 17:30:27

Poprzedni wątek - Następny wątek

Ecnelis

Wraz z LaFerrari i McLarenem P1 nastała nowa epoka hybrydowych super, a właściwie to już hipier samochodów. Jesienią dołączy do nich Porsche 918 Spyder, więc na razie walka trwa między Włochami i Anglikami. Kóry z tych wozów widzielibyście w swoim garażu?




Grand

#1
Mój głos na P1, LaFerrari wygląda po prostu jak jedna z tysięcy komputerowych wizji, a w McLarenie aż czuć powiew świeżości i "inności". Na papierze idą łeb w łeb, poza przyspieszeniem do 300 km/h, więc tym się w ogóle nie kieruję. Czekam za to na jakieś konkrety na temat prób torowych, tam to dopiero będzie widać różnice.

AutoGEN

#2









byZiom996

#3
Mi też podoba się bardziej P1 Ferrari jest lepsze ale Mclaren ma urode i jest nie wiele gorszy.

Feanor

#4
Skąd wiesz że lepsze? Owszem uroda to kwestia gustu ale żeby się dowiedzieć który lepszy musimy poczekać na testy i opinie kierowców.

byZiom996

#5
domyślam się po osiągach

Grand

#6
Ale te osiągi to jedynie wstępne liczby, czy coś jest "lepsze" czy "gorsze" okaże się po testach na torach. Dopiero tam będzie widać co jest szybsze, ale szybsze to nie od razu "lepsze". ;)

kolpok1

#7
La ferrari lepsze po osiągach i według mnie jest ładniejsze i bardziej opływowe a w ogóle wole ferrari niż McClarena osiągi to nie wszystko oby dwa mają silnik z tyłu co wynika na podsterowność samochodu...

Brandis

#8
Ty tak na poważnie?

Cytat: kolpok1 w 08.08.2013, 21:13:27
La ferrari lepsze po osiągach i według mnie jest ładniejsze i bardziej opływowe

Według Ciebie Ferrari jest bardziej opływowe? Opory powietrza nie podlegają opinii - to wartość fizyczna. Jest jaka jest. Koniec, kropka. O ile się orientuję McLaren i Ferrari nie chwalili się współczynnikami oporu powietrza.

Cytat: kolpok1 w 08.08.2013, 21:13:27
obydwa mają silnik z tyłu co wynika na podsterowność samochodu...

1. Ferrari i McLaren mają silniki umieszczone centralnie, a nie z tyłu.
2. "Wpływa" a nie "wynika", a jeśli już to nie "co wynika na" tylko "z czego wynika".
3. Silnik i napęd na tył nie sprzyja podsterowności, ale właśnie nadsterowności.