Chevrolet Camaro Z/28 (2013)

Zaczęty przez Ecnelis, 29.03.2013, 00:16:24

Poprzedni wątek - Następny wątek

rafal345

#15
Haha, bez przesady. Chevy w przeciwieństwie do Nissana nie ogranicza topowych edycji niższych modeli więc Z/28 bez większych problemów będzie mogło stać w jednym szeregu z Z06, a tym bardziej z GT-Rem. Dopiero ZR1 nie będzie miało swojego odpowiednika u Camaro, za to czekam na pojedynek ZR1 - GT-R Nismo.
Za to Nismo jest wewnętrznym oddziałem Nissana więc nazywanie go oddzielnym tunerem jest trochę na wyrost.

DanielAquarius

#16
A kto pisze o oddzielnym tunerze? To, że Nismo jest oddziałem Nissana nie oznacza, że nie tuninguje aut.

rafal345

#17
No, dokładnie tak samo tuninguje jak oddział samochodów sportowych Chevroleta, Porsche czy w jakiejkolwiek innej firmie. Idąc tym tropem Z/28 też jest mocno stuningowaną odmianą Camaro.
Nissan korzysta z marki Nismo bo ma sporą historię i jest rozpoznawalna, w innym wypadku nazywałby się inaczej będąc dokładnie takim samym samochodem.

DanielAquarius

#18
No właśnie nie. Nismo oferuje klientom pakiety i poszczególne części modyfikacyjne, których nie dostaniesz od Chevroleta nawet w pakietach. Nismo mimo przynależności do Nissana działa inaczej niż sobie to wyobrażasz.

Brandis

#19
Cytat: DanielAquarius w 31.03.2014, 21:14:55Tylko, że Nismo to tuning. Camaro bez problemu może nam przerobić Hennessey.

Może od razu w takim razie brać jakieś twin turbo? ;) Z/28 i GT-R Nismo są oferowane przez fabrykę, a nie jakiegoś tunera, który nie ma z producentem nic wspólnego, więc nie wiem w czym problem. Porównanie Z/28 z GT-R Nismo byłoby dużo bardziej na miejscu - walka dwóch topowych wersji, a nie bicie przez Camaro jakiejś słabszej. ;)

Zonda

#20
* Nie cytujemy postów znajdujących się bezpośrednio przed naszym w całości. Jeśli wymaga tego sens naszej odpowiedzi to cytujemy jedynie odpowiedni fragment takiego posta - Administracja *

Tak, tylko że Camaro to konkurent 370z, a GT-R Corvette.

rafal345

#21
Daniel, i co z tego że Nismo daje właścicielom modyfikować swój samochód samemu? Tak czy inaczej efektem jest przerobiony samochód z oryginalnymi częściami, a GT-Ra Nismo i tak pewnie można dostać tylko w całości a nie jako zestaw części. Co do głębokości zmian to też nie byłbym taki pewien, jestem pewien że Z/28 różni się od zwykłego Camaro bardziej niż Nismo od R35.

Zonda, polecam poćwiczyć czytanie postów wyżej (albo słuchanie filmu) ze zrozumieniem - przy topowych wersjach granice między samochodami są rozmyte, a pomiędzy Z/28 a Z06 jeszcze mniejsze, a jak pisałeś Corvette jest konkurencją dla GT-Ra. To że Camaro może konkurować z 370Z nie znaczy, że Z/28 nie może z GT-Rem.

Ecnelis


Ecnelis


Ecnelis


Ecnelis