Range Rover Hybrid (2014)

Zaczęty przez Ecnelis, 21.08.2013, 11:21:16

Poprzedni wątek - Następny wątek

Ecnelis

Range Rover wprowadza na rynek pierwsze w swojej historii modele hybrydowe - Hybrid oraz Sport Hybrid. Zamówienia w UK ruszą we wrześniu, pierwsze sztuki trafią do właścicieli na początku 2014 roku, a jutro prototypy ruszą w pokazowy rajd Silk Trail z siedziby marki w Solihull do Mimbaju w Indiach, centrali koncernu Tata (jakieś 16 tysięcy kilometrów, w tym przez Polskę). Oba modele zasila 3-litrowy silnik wysokoprężny SDV6 o mocy 340 KM, połączony z 8-stopniowym automatem ZF, z którym zintegrowano silnik elektryczny o mocy 35 kW i momencie obrotowym 170 Nm. W sumie do dyspozycji dostajemy 700 Nm. Silnik elektryczny wraz z litowo-jonowymi bateriami waży niecałe 120 kilogramów (auta ważą niecałe 2400 kilogramów), nie zmniejszając miejsca dla pasażerów i na bagaż. W trybie elektrycznym możemy rozpędzić się do 48 km/h i pokonać do 1,6 kilometra, po którym automatycznie startuje V6. Osiągi Hybrid: setka w 6,9 sekund, maksymalnie 218 km/h, spalanie 6,4 l/100km. Osiągi Sport Hybrid: setka w 6,7 sekund, maksymalnie 225 km/h i takie samo spalanie.


byZiom996

#1
Elektryczność podbija świat lekkie auta sportowe,samochody uliczne, super cars a teraz bierze się za off road :)

rafal345

#2
Cytat: byZiom996 w 21.08.2013, 21:55:07
Elektryczność podbija świat[...]
Klik

Jeżeli w takiej wersji będzie sobie radził równie dobrze to nie widzę problemu.