Ford Mustang (2013)

Zaczęty przez Ecnelis, 26.11.2013, 19:04:06

Poprzedni wątek - Następny wątek

rafal345

#15
To dość normalne, jeżeli w tej generacji tak nie zrobią to na bank w następnej.

Brandis

#16
Nie powiedziałbym, że to normalne dla amerykańskiego samochodu, który aspiruje w najmocniejszych wersjach do rasowego muscle. ;) Niech sobie wsadzają diesle i silniki elektryczne, ale do jakiegoś spin-offa, a nie Mustanga.

byZiom996

#17
I tak mustang z legendy przerodzi się w hybryde  :'(

rafal345

#18
lol, w takim razie LaFerrari i Mac P1 nie są albo nie mogą być? ;D
Ford konsekwentnie dąży to tego żeby Mustang mimo całej swojej historii był autem sportowym, a nie "muscle", bo to najzwyczajniej w świecie blokuje jakikolwiek rozwój.

Feanor

#19
W tym szaleństwie jest metoda.

Brandis

#20
Co ma LaFerrari i P1 do Mustanga? To zupełnie inna bajka, samochody powstałe od zera w zupełnie innym segmencie i o zupełnie innych założeniach. Mustang miał już nie jeden kryzys tożsamości i plany wkładania to niego diesla to zapowiedź kolejnego. Mustang z benzyną, kaszlakiem, elektryczny lub hybrydowy nagle stanie się samochodem do wszystkiego, czyli do niczego. Niech robią elektryki i diesle, ale nie z Mustanga. To nie blokada rozwoju, ale blokada rozmieniania się na drobne. Jedyne, czemu nie mogę być za bardzo przeciw to Mustang, którym będzie się zachwycało tak, jak wspomnianym Ferrari i McLarenem.

Ecnelis

#21
Na aukci Barrett-Jackson pierwszy, protukdycjny Mustang sprzedał się za 300 tysięcy dolarów. Pieniądze zostaną przeznaczone na cele charytatywne.





https://www.autoblog.com/2014/01/18/barrett-jackson-2014-first-production-2015-ford-mustang-video/

Ecnelis

#22
News: Ford Mustang - Charakterystyka gatunku.



Zapraszam do komentowania i dzielenia się wrażeniami.

Brandis

#23
No i znajdzie się coś dla amatorów każdego rodzaju benzyniaka. Ciekawe jak dużym powodzeniem będzie się cieszył EcoBoost w Europie, bo w USA pewnie sięgnie po niego tylko garstka ciekawskich. A może zwyciężą u nas V6 i V8?

rafal345

#24
Kurczę, gdyby po prostu nazwali go SVO to byłby hit :p

Ecnelis

#25
Na naszych oczach tworzy się historia: Mustang po raz pierwszy w swojej 50-letniej historii będzie dostępny fabrycznie z kierownicą po prawej stronie. W ten sposób auto pojawi się bez żadmych uprzedzeń na 25 kolejnych rynkach, między innymi w Wielkiej Brytanii, Australii i RPA. Testy trwają.





Ecnelis

#29
Z okazji 50 urodzin Mustanga w National Inventors Hall of Fame Museum postawiono instalację porównującą pierwszego Mustanga z dzisiejszym Mustangiem. A wygląda to tak: