Koenigsegg Regera (2015)

Zaczęty przez Ecnelis, 06.02.2015, 19:20:57

Poprzedni wątek - Następny wątek

rafal345

#15
Cytat: Piciek94 w 06.03.2015, 00:04:54
Wygląd może się podobać albo nie ale trochę przeraża mnie w ogóle cel tego auta. Do tej pory Agera R była oficjalnie drugim najszybszym i najlepiej przyśpieszającym seryjnym autem w historii po Venomie. Ale szefostwo firmy zdecydowało, żeby zrobić jeszcze jeden samochód (który wcale nie konkuruje z ich mniejszym modelem..). Zapewne zaraz pojawi się konkurencja z jeszcze silniejszymi wozami i w ten sposób za 5 lat ktoś przekroczy 2000KM.. później 3000KM. To już nie brzmi normalnie według mnie.

Od kiedy Koenigsegg pokazał One:1 konkurencji już nie ma, a ci co aspirują są daleko w tyle. Chwilowo jedynym producentem, który ma szansę w ciągu kilku lat osiągnąć 2000 KM w aucie seryjnym jest właśnie Koenigsegg. Inna sprawa, że jest to naturalny kierunek rozwoju samochodów z najwyższej półki.
A wydaje mi się, że Venomowi bliżej do tych szalonych twin turbo 1500+ konnych Lamborghini i Fordów GT, które zapomniały, jak się skręca ;D

byZiom996

#16
Z przodu wyglada przyzwoicie ale z tylu sie nie postarali

Ecnelis


Ecnelis


AutoGEN


Ecnelis



Ecnelis

#22
Prace trwają.


rafal345

#23
Mam pytanie - czy cały ten układ nie działa przypadkiem trochę jak skrzynia CVT?
(z tego co wiem, nie istnieje taka cvt, która byłaby zdolna przenieść 1200 KM, ale mam na myśli działanie całego układu)

Ecnelis

#24
Jakby się uprzeć to można porównać do CVT i "udawania" zmiany biegów, których tak naprawdę nie ma, ale realizacja jest już zupełnie inna. Koenigsegg nie zdradza jednak jak dokładnie jest zbudowany układ hydrauliczny, który odpowiada za takie działanie.


Ecnelis


Ecnelis


AutoGEN

#28
News: Koenigsegg Regera - Podstępna bestia.

https://www.youtube.com/watch?v=Do0lG0gZRu4

Zapraszamy do komentowania i dzielenia się wrażeniami.

Ecnelis

#29