Aston Martin DB11 (2016)

Zaczęty przez Ecnelis, 15.09.2015, 22:36:40

Poprzedni wątek - Następny wątek

Ecnelis

Aston Martin potwierdził dziś, że następca DB9 otrzyma oznaczenie DB11. Samochód zobaczymy w przyszłym roku.



https://www.astonmartin.com/en/media-centre/press-releases/2015/09/15/aston-martin-announces-db11-nameplate

Ecnelis

#1
To już oficjalne: Aston Martin idzie w twin turbo.

https://www.youtube.com/watch?v=slg6L4gm1aQ

Ecnelis

#2
Czyżby DB11 dał się przyłapać bez maskowania?


Ecnelis

#3
Czyżby to już?


rafal345

#4
Podoba mi się sposób, w jakim Aston Martin wchodzi w ten cały trend wielkich grilli. Nie podoba mi się za to, że sylwetka DB9 przeszła taką samą transformację jak Jaguar XK - że smukłego coupe dostaliśmy fastbacka z klockowatym tyłem.

Ecnelis

#5
Premiera tuż, tuż...


Ecnelis


Ecnelis

#7
Wyciek ostateczny.


DanielAquarius

#8
Eee... Ford Focus Coupe?
A tak na serio to jest całkiem nieźle, ale zbyt zachowawczo, zbyt podobnie do poprzednich Astonów. Między DB7, a DB9 była znacząca różnica, do tego obydwa były stylistycznie czyste, a ten sprawia wrażenie, że nie do końca wiadomo o co chodziło stylistom, szczególnie gdy patrzy się na tył.
Czy mi się wydaje czy on jakiś taki krótszy się wydaje niż DB9? Myślałem, że pójdą jeszcze bardziej w stronę przestronnego GT, z większą ilością miejsca z tyłu, a jest chyba na odwrót.

Feanor

#9
Ładny, nawet bardzo, ale jednak jakby czegoś mu brakowało...

rafal345

#10
Cytat: rafal345 w 03.02.2016, 20:12:41
Podoba mi się sposób, w jakim Aston Martin wchodzi w ten cały trend wielkich grilli. Nie podoba mi się za to, że sylwetka DB9 przeszła taką samą transformację jak Jaguar XK - że smukłego coupe dostaliśmy fastbacka z klockowatym tyłem.
Mimo to wygląda naprawdę dobrze.

DanielAquarius

#11
Wygląda dobrze, ale czuje się tutaj po części odgrzewany kotlet, a piszemy przecież o najbardziej rozpoznawalnej serii Aston Martina. rozumiem gdyby to były zmiany jak np. w One-77 względem reszty gamy, bo nie ukrywam, że się znacznie odróżniał, a przy tym zachowywał stylistyczne cechy prawdziwego Astona. Rapide, One-77, DBS to świetne projekty Reichmana dla AM, ale Vulcan, DBX czy to jakoś zaczynają iść w drugą stronę. DB11 jest dobry, ale nie doskonały i tego mi tutaj najbardziej brak. Tutaj przydałaby się ręka i kreatywność Fiskera.
Również nie podoba mi się robienie fastbacka po niesamowicie pięknym DB9, który podążał w stronę prawdziwego GT, a DB11 się od tego oddala przy okazji podając pod wątpienie sens istnienia V12 Vantage. Spodziewałem się, że pójdą jeszcze bardziej w stronę Continentala GT czy GranTurismo, a oni prą w stroną Vantage. Po co...?

rafal345

#12
Ja z kolei totalnie nie trawię One-77, jakkolwiek odmienny był od reszty gamy. Moim zdaniem Vulcan jest prawie dobry, DB10 prawie bardzo dobry, DBX tak średnio.
Ogólnie DB11 byłby moim zdaniem bardzo bardzo dobrze wyglądającym samochodem gdyby był odrobinę mniej napompowany. To "pójście w stronę Vantage" jest moim zdaniem bardziej pójściem w stronę obecnego Vanquisha, który już był bardziej masywny od DB9. I oczywiście w stronę już wspomnianego, słabego moim zdaniem F-Type'a.

Ecnelis


Ecnelis