VLF Destino V8 (2016)

Zaczęty przez Ecnelis, 10.01.2016, 13:30:25

Poprzedni wątek - Następny wątek

Ecnelis

News: VLF Destino V8 - Ponowne wejście.





https://www.youtube.com/watch?v=19Sf5grijug

Zapraszamy do komentowania i dzielenia się wrażeniami.

rafal345

#1
Słyszę Bob Lutz - mówię nie.
Myślę, że skoro Viper mu się nie udał, to jedynym ratunkiem powinna być jeszcze większa pojemność, a nie jakieś dziecinne doładowanie.

Ecnelis

#2
Jak to się nie udał? Było wręcz przeciwnie...

rafal345

#3
Pierwsze dwie generacje były popularne, ale tak nieokrzesany samochód nie ma prawa bytu w dzisiejszych czasach - chyba najgorszym możliwym końcem samochodu jest zaprzestanie produkcji z braku zapotrzebowania.
Ręcznie budowany supersamochód z ośmiolitrowym V10 i ręczną skrzynią po prostu nie ma sensu, czego dowodzi sukces lepiej dopracowanej Corvette i dużo tańszych Hellcatów.
https://www.roadandtrack.com/new-cars/news/a27128/its-official-dodge-viper-production-ends-in-2017/

Ecnelis

#4
Ale... Lutz opuścił Chryslera kilkanaście lat temu i jako jeden z ojców Vipera był przy narodzinach tylko pierwszych konceptów i pierwszej generacji. Z dzisiejszym Viperem nie nic wspólnego...

rafal345

#5
Chodzi mi o to, że dla wykreowanego przez niego Vipera downsizing byłby z jednej strony próbą ratunku, z drugiej samobójstwem całej tej otoczki morderczego, "męskiego" samochodu z silnikiem z tira (wiem, że ma mało wspólnego i był dopracowywany przez Lamborghini).

Gdybanie teraz nie ma sensu. Ale muszę powiedzieć że jestem ciekaw, co by było, gdyby Viper poszedł w innym kierunku.