GMA T.50 (2023)

Zaczęty przez Ecnelis, 23.10.2017, 14:07:12

Poprzedni wątek - Następny wątek

AutoGEN

#16
Rozkład masy 980 na mniejsze: 150 kilogramów na węglowy kadłub i karoserię, 7 kilogramów na fotel kierowcy, 3 kilogramy na fotele pasażerów, niecałe 180-kilogramów na 660-konne V12, odchudzone szyby, pedały, śruby, nakrętki i tak dalej. Pierwsze V12 ma być gotowe pod koniec czerwca, pierwszy prototyp T.50 ma zostać ukończony we wrześniu tego roku, pierwsza sztuka ma trafić do właściciela w styczniu 2022 roku.



Ecnelis

#18

AutoGEN

#19
News: IGM T.50 - Wyjątkowy silnik.



Zapraszamy do komentowania i dzielenia się wrażeniami.

Ecnelis


Ecnelis

#21
Premiera już jutro o 18:00!

https://www.youtube.com/watch?v=DGw2NDgERgI


AutoGEN

#23
News: GMA T.50 - Najczystsza forma.
Prezentacja: GMA T.50.





Zapraszamy do komentowania i dzielenia się wrażeniami.

Ecnelis


Ecnelis


rafal345

#26
Ciekawy projekt, ale w zasadzie to F1 2.0 z dużo lepszą technologią i sporo gorszym designem.


Ecnelis

#28
Dario Franchitti będzie kierowcą testowym w projekcie T.50.

https://www.youtube.com/watch?v=EpEl-ex5K_A

Ecnelis