Porsche 919 Hybrid Evo (2018)

Zaczęty przez Ecnelis, 08.04.2018, 11:02:09

Poprzedni wątek - Następny wątek

Ecnelis

Nowe malowanie, nowy pakiet aero - pożegnanie z 919 zapowiada się coraz ciekawiej...

https://www.instagram.com/p/BhRbN0aByrw/

Ecnelis

#1
I już jasne: Porsche 919 Hybrid Evo z rekordem wszech czasów na Spa-Francorchamps! Wynikiem 1 minuty i 41,77 sekund pobito rekord, który w ubiegłym roku ustanowił Lewis Hamilton w bolidzie Formuły 1. Zmodyfikowane 919 - 720 koni z V6, 440 koni z silnika elektrycznego, nowe aero, zrzucenie 39 kilogramów i wiele innych zmian - poprowadził Neel Jani.


rafal345

#2
Wow, szacunek. Tegoroczne F1 chyba są odrobinę szybsze, ciekawe czy rekord się utrzyma ;D
Szkoda tylko, że VW zdecydował w tym roku jechać na PPIHC, ten ich elektryczny bolid mógłby nie dać rady 919.
No i czekam na potwierdzenie pogłosek o Nurburgringu :D

Feanor

#3
Takie powinno być LMP1!

AutoGEN

#4
News: Porsche 919 Hybrid Evo - Ponad podziałami.



Zapraszamy do komentowania i dzielenia się wrażeniami.

Ecnelis


Ecnelis

#6
Już w ten weekend na Nordschleife: Timo Bernhard w 919 Evo i Hans-Joachim Stuck w 956C. Tym razem bez prób bicia rekordów: prototypy przejadą pokazowe okrążenie za samochodem bezpieczeństwa.


Feanor

#7
Szkoda. Oby jednak udało się w innym terminie zaatakować ten rekord.

Ecnelis


Ecnelis

#9
Porsche wróciło z 919 Evo na testy na Nordschleife! Czyżby przygotowywali się do próby bicia rekordu okrążenia?

https://sportscar365.com/lemans/wec/porsche-919-hybrid-evo-takes-to-nordschleife-for-record-attempt/
https://twitter.com/Porsche_Team/status/1003664167851708418


Ecnelis

#11
Pięć minut i 19,546 sekund na 20,8-kilometrowym Nordschleife! Za kierownicą Timo Bernhard.

News: Porsche 919 Hybrid Evo - Pogromca Nordschleife.



https://www.youtube.com/watch?v=PQmSUHhP3ug

Ecnelis


Ecnelis


Ecnelis

#14
919 Hybrid Evo podczas pokazowych przejazdów na Brand Hatch o mało nie pobiło kolejnego rekordu. Maszyną po raz pierwszy jechał Nick Tandy, który uzyskał 38,16 sekund na pętli Indy (rekord obecnego formatu to 38,032 w bolidzie Benettona w 2004 roku). Porsche ocenia, że z przygotowanym samochodem - tym razem zabrakło m.in. eksperymentalnych opon Michelina - mogliby uciąć jeszcze dwie sekundy.

https://www.autosport.com/wec/news/138495/why-porsche-evo-didnt-break-brands-record