Citroen C6 Office (2008)

Zaczęty przez Ecnelis, 17.08.2008, 16:31:15

Poprzedni wątek - Następny wątek

Ecnelis

Citroen wraz z magazynem "Intersection" (poświęconym modzie i sztuce w designie samochodowym) stworzył edycję specjalną modelu C6, adresowaną, jako biuro na kołach, do szefów największych przedsiębiorstw tego świata (czytaj: Francji, bo chyba zbyt popularny Citroen w tej sferze w innych krajach nie jest). Auto zadebiutuje na festiwalu filmowym w Cannes, potem pojawi się na paryskim weekendzie mody i w końcu spocznie na piedestale na salonie samochodowym w Paryżu. Z pewnością nikt go nie przeoczy (no chyba, że będzie całkiem ciemno):



W projekt zaangażowano takie firmy jak Blackberry i Kenwood (technikalia) oraz Krug (szampan), Fauchon (żarcie), Parotech (felgi), Novitec (zegary) czy Michelin (opony).

Talis

#1
C6 to naprawdę ładny samochód, ale te przyciemnione szyby i reflektory zdecydowanie tu nie pasują. Sama koncepcja w ogóle jest dziwna bo na obwoźne biuro najlepiej nad sie jakiś busik np. VW Multivan.