Moim zdaniem to niby wejście do F1 Porsche to tylko ploty. Myślę, że firma informowałaby, gdyby miała wrócić do F1 (kiedyś dostarczała silniki) tak samo, jak zrobiła to w przypadku Le Mans. Tunel aerodynamiczny może służyć wielu funkcjom począwszy od badania swojego bolidu LMP1, przez samochody drogowe, aż po wynajmowanie go innym firmom. Pamiętajcie, że Porsche wykonuje wiele projektów na zlecenie innych firm, więc taki tunel pozwoli im poszerzyć ofertę. Ta historia z F1 jest moim zdaniem wyssana z palca.
To co pisze porhe a propos wspólnych silników jest możliwe o ile jednostki F1 będą mieścić się ze swoim zużyciem paliwa w granicach narzuconych przez ACO na rok 2014. Myślę sobie jednak, że wysokoobrotowe jednostki nie są tym, co maszynom w Le Mans pasuje najlepiej, z drugiej strony silniki turbo, nawet wysokoobrotowe, mogą zachowywać się inaczej we Francji.