Z tego, co mi wiadomo, to Audi udało się zbudować układ z kołem Flybrid o połowę lżejszy niż ten, który miało Porsche 911 GT3 R Hybrid. Prawdopodobnie Porsche zostałoby z tyłu za Audi jeśli chodzi o tego typu sposób magazynowania energii, więc sięgnęli po coś, co dobrze sprawdza się w wyścigach - superkondensatory. Wcale nie jestem pewien czy 919 jest w stanie zmagazynować aż 8 MJ - jak napisałem wcześniej - konstruktorzy Toyoty, która ma naprawdę dobre kondensatory celowali raczej w 4 MJ.
Myślę, że te 8 MJ w Flybrid trudno zmagazynować ze względu na obciążenie łożysk - bo albo trzeba zwiększyć prędkość obrotową, albo masę wirujących elementów. To znowu ma też wpływ na wagę wozu i... prowadzenie - trzeba pamiętać, że tak szybko wirujące elementy wprowadzają efekt żyroskopowy. Audi miało sporo pracy przy pierwszym e-tron quattro, bo nie mogli zejść do 900 kg. Teraz wóz powinien być jeszcze lżejszy i jeszcze wytrzymalszy, więc to jest dodatkowe wyzwanie.